Újabb 1 milliárd forint bérfejlesztésre
Június elején a Tesco újabb, 1 milliárd forintos bérfejlesztést jelentett be Magyarországon. A vállalat összes hazai áruházában és raktárában dolgozó munkatársa többségének – az aktív kollégák 70 százalékának – fizetése nő. 2015 júliusa óta a vállalat 7,4 milliárd forintot fektetett a magyarországi bérek emelésébe.
– Az a vezérelvünk, hogy elsőként a legalacsonyabb jövedelmi kategóriákra koncentrálunk a bérek rendezése során. Mostantól minden, a Tescónál legalább 6 hónapja dolgozó munkatárs legkevesebb bruttó 165 000 forintot keres, míg jövő januárban ezt a fizetést még tovább fogjuk emelni, ismételten a szakképzett minimálbér fölé – mondta Pártos Zsolt, a Tesco-Global Áruházak Zrt. új működési ügyvezető igazgatója.

Pártos Zsolt
Ezzel egy időben az áruház- és boltvezetők, valamint az áruházakban dolgozó vezetők bérébe is fektet a vállalat, miközben szintén emelkedik több mint 800, a logisztikai központokban dolgozó Tesco-munkatárs fizetése. A béremelés 2017. július elsejétől lép életbe, annak pontos mértéke munkaköri szintenként eltér. //
Kapcsolódó cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Padlóra viszi a drogériatermékek árait a Tesco
Több mint 150 már eddig is garantáltan alacsony árú háztartási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >