Új vizeken a Borsodi
Rendhagyó nyári promócióval hívta fel a figyelmet névadó márkájának arculatfrissítésére a Borsodi Sörgyár Zrt. Június 28-án ünnepélyes keretek között vízre bocsátották a Borsodi névre keresztelt vitorlást, amelyen a 8 héten át tartó akció nyertesei tölthettek el barátaikkal 4-4 napot felváltva. Az akció mechanizmusa nagyon egyszerű volt. Bármely Borsodi termék vásárlása után el kellett küldeni a vásárlóknak a BORSODI szót vagy SMS-ben, vagy interneten keresztül.
Az ország legnagyobb mennyiségben eladott sörének megújulásával a Borsodi Sörgyár Zrt. célja, hogy a Borsodi korábbi rajongóit megőrizve további fogyasztók válasszák, kedveljék meg a termékeket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >