Új vizeken a Borsodi
Rendhagyó nyári promócióval hívta fel a figyelmet névadó márkájának arculatfrissítésére a Borsodi Sörgyár Zrt. Június 28-án ünnepélyes keretek között vízre bocsátották a Borsodi névre keresztelt vitorlást, amelyen a 8 héten át tartó akció nyertesei tölthettek el barátaikkal 4-4 napot felváltva. Az akció mechanizmusa nagyon egyszerű volt. Bármely Borsodi termék vásárlása után el kellett küldeni a vásárlóknak a BORSODI szót vagy SMS-ben, vagy interneten keresztül.
Az ország legnagyobb mennyiségben eladott sörének megújulásával a Borsodi Sörgyár Zrt. célja, hogy a Borsodi korábbi rajongóit megőrizve további fogyasztók válasszák, kedveljék meg a termékeket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A karácsonyfa-vásárlás is digitalizálódik: rohamosan nő az igény az online rendelésre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egyre tudatosabbak a gyerekek: 2025-ben is több mint 8 ezer kisiskolás vett részt az Etesd az Eszed oktatóprogram Kihívásában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az OKSZ tagjai azokért, akiknél nem jön a Jézuska
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
