Új vizeken a Borsodi
Rendhagyó nyári promócióval hívta fel a figyelmet névadó márkájának arculatfrissítésére a Borsodi Sörgyár Zrt. Június 28-án ünnepélyes keretek között vízre bocsátották a Borsodi névre keresztelt vitorlást, amelyen a 8 héten át tartó akció nyertesei tölthettek el barátaikkal 4-4 napot felváltva. Az akció mechanizmusa nagyon egyszerű volt. Bármely Borsodi termék vásárlása után el kellett küldeni a vásárlóknak a BORSODI szót vagy SMS-ben, vagy interneten keresztül.
Az ország legnagyobb mennyiségben eladott sörének megújulásával a Borsodi Sörgyár Zrt. célja, hogy a Borsodi korábbi rajongóit megőrizve további fogyasztók válasszák, kedveljék meg a termékeket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >