Új visszaváltási rendszert vezetett be az Auchan Románia Bukarestben
Az Auchan Románia új, tömeges visszagyűjtésre alkalmas visszaváltó rendszert indított el a bukaresti Militari hipermarketben. Az új megoldás a Tomra által szállított technológiára épül, és lehetővé teszi, hogy a vásárlók válogatás nélkül visszaválthassák az SGR-logóval ellátott PET, alumínium és üveg italos palackokat.
A gép automatikusan felismeri és megszámolja a palackokat, majd darabonként 0,50 RON értékű utalványt ad a betétdíj visszatérítésére. Az Auchan szerint a rendszer kedvező fogadtatásban részesült a vásárlók és az áruház dolgozói részéről egyaránt.
A fejlesztés szervesen illeszkedik az Auchan betétdíjas visszaváltási rendszerhez kapcsolódó kezdeményezéseihez, amelyek már az országos rendszer hivatalos bevezetése előtt elindultak: több mint 140 újrahasznosító pont működik olyan városokban, mint Bukarest, Temesvár, Kolozsvár és Konstanca.
Ezzel párhuzamosan az Auchan az országban modern fizetési infrastruktúrát is bevezetett, amelyet a Payten fejlesztett. A megoldás gyorsabb, biztonságosabb és egységes fizetési élményt kínál mind a bankkártyával, Apple Pay, Google Pay platformokon és QR-kóddal fizetők számára. Az új rendszer jelenleg 55 üzletben működik, de az országban jelenleg több mint 460 hipermarketet, diszkontot, szupermarketet és kényelmi boltot üzletet kereskedő hamarosan kiterjeszti azt a teljes hálózatra – írja az ESM.
Kapcsolódó cikkeink
Új irányt vesz az Auchan: kisebb boltokkal lépne szintet a hipermarketlánc
Az Auchan Magyarország új stratégiát hirdetett: a következő években kisebb…
Tovább olvasom >Romániában kevesebb vendég valamivel több éjszakát töltött júniusban a szálláshelyeken, mint tavaly
Júniusban 2,2 százalékkal kevesebb turista szállt meg idegenforgalmi szálláshelyen Romániában,…
Tovább olvasom >Átlagosan nem emelkedtek az árak az Auchanban tanszervásárában tavalyhoz képest
Kezdetét vette a tanszervásár az Auchanban, ahol idén nem kell…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >