Új világkonyhamárkákat vezetett be a Nestlé
Új, nemzetközi gasztronómiai márkákat vezetett be a Nestlé az USA-ban Mings és Tapatío néven. A Mings márkát az amerikai séf, Ming Tsai alkotta több évtizedes gasztronómiai tapasztalatával, valamint a keleti és nyugati ízek fúziójával. A Tapatío márka megkreálásában mexikói séfek és egy családi tulajdonban lévő csípősszósz-márka vett részt – közölte a Nestlé.
A Mings és a Tapatío a Nestlé fagyasztott ételválasztékába való bevezetésével a vállalat a fogyasztók által vágyott merész ízeket kínál.
A vállalat úgy látja, hogy a nemzetközi konyha iránti, főként a Z-generáció által fűtött kereslet gyorsan nő, és az ebből adódó piaci lehetőséget az FMCG-óriás további innovációkkal kívánja kihasználni.
A márka bevezetése része a Nestlé azon stratégiájának, amely a globális márkák iránti gyorsan növekvő keresletet lovagolja meg azzal, hogy autentikus élményeket teremt befutott séfek bevonásával.
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
A Times Square közelében nyithat üzletet az Aldi US
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Váratlan vezetőváltás a Nestlénél: egy titkos kapcsolat miatt távozik a vezérigazgató
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tovább erősíti energiaital-portfólióját a PepsiCo
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: a kiskereskedelem terhei fékezik a fogyasztói bizalom helyreállását
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: Júliusban is nőtt a kiskereskedelmi forgalom, bár havi szinten visszalépés látszik
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az NGM elégedett a kiskereskedelmi forgalom bővülésével
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >