Új világkonyhamárkákat vezetett be a Nestlé
Új, nemzetközi gasztronómiai márkákat vezetett be a Nestlé az USA-ban Mings és Tapatío néven. A Mings márkát az amerikai séf, Ming Tsai alkotta több évtizedes gasztronómiai tapasztalatával, valamint a keleti és nyugati ízek fúziójával. A Tapatío márka megkreálásában mexikói séfek és egy családi tulajdonban lévő csípősszósz-márka vett részt – közölte a Nestlé.
A Mings és a Tapatío a Nestlé fagyasztott ételválasztékába való bevezetésével a vállalat a fogyasztók által vágyott merész ízeket kínál.
A vállalat úgy látja, hogy a nemzetközi konyha iránti, főként a Z-generáció által fűtött kereslet gyorsan nő, és az ebből adódó piaci lehetőséget az FMCG-óriás további innovációkkal kívánja kihasználni.
A márka bevezetése része a Nestlé azon stratégiájának, amely a globális márkák iránti gyorsan növekvő keresletet lovagolja meg azzal, hogy autentikus élményeket teremt befutott séfek bevonásával.
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Félórás kiszállítást tesztel az Amazon az USA-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Cukormentes Oreót dob piacra a Mondelez az Egyesült Államokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Vezetőváltás a Coca-Colánál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újabb célzott támogatáshoz jutnak a szarvasmarhatartók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A HORECA szektor az Alimentaria+Hostelco 2026-tal közösen formálja a vendéglátás jövőjét
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hitelmoratóriummal segíti a kormány a gazdákat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
