Új világkonyhamárkákat vezetett be a Nestlé
Új, nemzetközi gasztronómiai márkákat vezetett be a Nestlé az USA-ban Mings és Tapatío néven. A Mings márkát az amerikai séf, Ming Tsai alkotta több évtizedes gasztronómiai tapasztalatával, valamint a keleti és nyugati ízek fúziójával. A Tapatío márka megkreálásában mexikói séfek és egy családi tulajdonban lévő csípősszósz-márka vett részt – közölte a Nestlé.
A Mings és a Tapatío a Nestlé fagyasztott ételválasztékába való bevezetésével a vállalat a fogyasztók által vágyott merész ízeket kínál.
A vállalat úgy látja, hogy a nemzetközi konyha iránti, főként a Z-generáció által fűtött kereslet gyorsan nő, és az ebből adódó piaci lehetőséget az FMCG-óriás további innovációkkal kívánja kihasználni.
A márka bevezetése része a Nestlé azon stratégiájának, amely a globális márkák iránti gyorsan növekvő keresletet lovagolja meg azzal, hogy autentikus élményeket teremt befutott séfek bevonásával.
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Az Egyesült Államok kilép az Egészségügyi Világszervezetből
Az Egyesült Államok kilép az Egészségügyi Világszervezetből (WHO) – jelentette…
Tovább olvasom >USA: a fogyasztók szerint az Aldi kínálja a legjobb ár-érték arányt
Az Egyesült Államokban gyorsan terjeszkedő Aldi az Ernst & Young…
Tovább olvasom >Elindult a Nestlé és a SPAR Évtervező kampánya
Az újév kezdetén sokan döntenek úgy, hogy változtatnak életmódjukon, ám…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több száz oldalas jelentés készült a világ jövőjéről
Több száz oldalas tudományos jelentés készült a világ jövőjéről, amelyből…
Tovább olvasom >A Beyond Meattel társulva kínál a McDonald’s növényi csirkefalatokat Franciaországban
Új növényi alapú terméket vezetett be a McDonald’s a Beyond…
Tovább olvasom >Így csökkenthetik négy lépésben a cégek higiéniai karbonlábnyomukat
Okos megoldásokkal a cégek csökkenthetik a hulladék mennyiségét, mérsékelhetik ökolábnyomukat,…
Tovább olvasom >