Új világkonyhamárkákat vezetett be a Nestlé
Új, nemzetközi gasztronómiai márkákat vezetett be a Nestlé az USA-ban Mings és Tapatío néven. A Mings márkát az amerikai séf, Ming Tsai alkotta több évtizedes gasztronómiai tapasztalatával, valamint a keleti és nyugati ízek fúziójával. A Tapatío márka megkreálásában mexikói séfek és egy családi tulajdonban lévő csípősszósz-márka vett részt – közölte a Nestlé.
A Mings és a Tapatío a Nestlé fagyasztott ételválasztékába való bevezetésével a vállalat a fogyasztók által vágyott merész ízeket kínál.
A vállalat úgy látja, hogy a nemzetközi konyha iránti, főként a Z-generáció által fűtött kereslet gyorsan nő, és az ebből adódó piaci lehetőséget az FMCG-óriás további innovációkkal kívánja kihasználni.
A márka bevezetése része a Nestlé azon stratégiájának, amely a globális márkák iránti gyorsan növekvő keresletet lovagolja meg azzal, hogy autentikus élményeket teremt befutott séfek bevonásával.
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Földimogyorós Nutellával ad lendületet a növekedésnek a Ferrero az amerikai piacon
Az Egyesült Államokban jövő tavasszal dobja piacra a Ferrero első…
Tovább olvasom >Eltűnt a nevető nyuszi a Nesquik mexikói dobozáról
Mexikóban többé nem szerepel a jól ismert nevető nyuszifigura a…
Tovább olvasom >Átadták a Nestlé napelemparkját Szerencsen
Szerencsen átadták a Nestlé közép-európai regionális kávé- és kakaóitalpor-gyártó és…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >