Új világkonyhamárkákat vezetett be a Nestlé

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 11. 04. 15:25

Új, nemzetközi gasztronómiai márkákat vezetett be a Nestlé az USA-ban Mings és Tapatío néven. A Mings márkát az amerikai séf, Ming Tsai alkotta több évtizedes gasztronómiai tapasztalatával, valamint a keleti és nyugati ízek fúziójával. A Tapatío márka megkreálásában mexikói séfek és egy családi tulajdonban lévő csípősszósz-márka vett részt – közölte a Nestlé.

A Mings és a Tapatío a Nestlé fagyasztott ételválasztékába való bevezetésével a vállalat a fogyasztók által vágyott merész ízeket kínál.

A vállalat úgy látja, hogy a nemzetközi konyha iránti, főként a Z-generáció által fűtött kereslet gyorsan nő, és az ebből adódó piaci lehetőséget az FMCG-óriás további innovációkkal kívánja kihasználni.

A márka bevezetése része a Nestlé azon stratégiájának, amely a globális márkák iránti gyorsan növekvő keresletet lovagolja meg azzal, hogy autentikus élményeket teremt befutott séfek bevonásával.

A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható.

Kapcsolódó cikkeink