Új világkonyha-márkákat vezet be a Nestlé az Egyesült Államokban
Mings és Tapatío néven két új világkonyha-márkát vezet be a Nestlé az Egyesült Államokban.
A Mings márkát az amerikai séf, Ming Tsai alkotta meg többévtizedes gasztronómiai tapasztalával, valamint a keleti és nyugati ízek fúziójával. A Tapatío márka megkreálásában mexikói séfek és egy családi tulajdonban lévő csípősszósz-márka vett részt – közölte a Nestlé.
Tom Moe, a Nestlé USA készételekért felelős elnöke elmondta:
– A Mings és a Tapatío bevezetésével a fagyasztott ételeink választékába olyan merész ízeket kínálunk, amelyekre a fogyasztók vágynak.
A vállalat úgy látja, hogy a nemzetközi konyha iránti, főként a Z-generáció által fűtött kereslet gyorsan növekszik, és ezzel olyan piaci lehetőség adódik, amelyet az FMCG-óriás további innovációkkal kíván kihasználni.
A NestlÉ szerint a márka bevezetése része a vállalat azon stratégiájának, amely a globális márkák iránti gyorsan növekvő keresletet igyekszik kiaknázni azzal, hogy autentikus élményeket teremt a befutott séfek bevonásával.
Food Business News
Kapcsolódó cikkeink
Eszpresszó koncentrátumot vezet be a Nescafé az USA-ban
Új terméket dobott piacra a Nescafé az Egyesült Államokban. Az…
Tovább olvasom >Az Egyesült Államok kilép az Egészségügyi Világszervezetből
Az Egyesült Államok kilép az Egészségügyi Világszervezetből (WHO) – jelentette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Generali kutatás: A magyarok csupán tizede gondolja azt, hogy fantasztikus év lesz 2025
Nemzetközi háborús konfliktus kiterjedésétől kevésbé, az infláció és az árak…
Tovább olvasom >Szijjártó Péter: a kormány stratégiai fontosságú ágazatként kezeli az élelmiszeripart
A kormány stratégiai fontosságú ágazatként kezeli a jelenleg mintegy 145…
Tovább olvasom >Fidelity: Mit várhatunk Trump első napjai után?
Trump elnök első hivatali napja összhangban állt kampányígéreteivel, és több,…
Tovább olvasom >