Új világkonyha-márkákat vezet be a Nestlé az Egyesült Államokban
Mings és Tapatío néven két új világkonyha-márkát vezet be a Nestlé az Egyesült Államokban.

Fotó: Nestlé
A Mings márkát az amerikai séf, Ming Tsai alkotta meg többévtizedes gasztronómiai tapasztalával, valamint a keleti és nyugati ízek fúziójával. A Tapatío márka megkreálásában mexikói séfek és egy családi tulajdonban lévő csípősszósz-márka vett részt – közölte a Nestlé.
Tom Moe, a Nestlé USA készételekért felelős elnöke elmondta:
– A Mings és a Tapatío bevezetésével a fagyasztott ételeink választékába olyan merész ízeket kínálunk, amelyekre a fogyasztók vágynak.
A vállalat úgy látja, hogy a nemzetközi konyha iránti, főként a Z-generáció által fűtött kereslet gyorsan növekszik, és ezzel olyan piaci lehetőség adódik, amelyet az FMCG-óriás további innovációkkal kíván kihasználni.
A NestlÉ szerint a márka bevezetése része a vállalat azon stratégiájának, amely a globális márkák iránti gyorsan növekvő keresletet igyekszik kiaknázni azzal, hogy autentikus élményeket teremt a befutott séfek bevonásával.
Food Business News
Kapcsolódó cikkeink
Csillag születik – jön a dirty soda!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Olcsó ünnepi menüvel készül a Hálaadásra az Aldi az USA-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A magyarok szerint az élelmiszer-pazarlás ugyanolyan nagy probléma, mint a klímaváltozás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Láthatatlan kockázat a láncban – Mikroműanyagok az élelmiszeriparban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Augusztusban négyhavi csúcsára ért fel a GKI konjunktúraindexe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Euromonitor: kényelemre, önkifejezésre és jóllétre vágyik a jövő fogyasztója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
