Új világkonyha-márkákat vezet be a Nestlé az Egyesült Államokban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 10. 18. 09:01

Mings és Tapatío néven két új világkonyha-márkát vezet be a Nestlé az Egyesült Államokban.

Fotó: Nestlé

A Mings márkát az amerikai séf, Ming Tsai alkotta meg többévtizedes gasztronómiai tapasztalával, valamint a keleti és nyugati ízek fúziójával. A Tapatío márka megkreálásában mexikói séfek és egy családi tulajdonban lévő csípősszósz-márka vett részt – közölte a Nestlé.

Tom Moe, a Nestlé USA készételekért felelős elnöke elmondta:

– A Mings és a Tapatío bevezetésével a fagyasztott ételeink választékába olyan merész ízeket kínálunk, amelyekre a fogyasztók vágynak.

A vállalat úgy látja, hogy a nemzetközi konyha iránti, főként a Z-generáció által fűtött kereslet gyorsan növekszik, és ezzel olyan piaci lehetőség adódik, amelyet az FMCG-óriás további innovációkkal kíván kihasználni.

A NestlÉ szerint a márka bevezetése része a vállalat azon stratégiájának, amely a globális márkák iránti gyorsan növekvő keresletet igyekszik kiaknázni azzal, hogy autentikus élményeket teremt a befutott séfek bevonásával.

Food Business News

Kapcsolódó cikkeink