Új világkonyha-márkákat vezet be a Nestlé az Egyesült Államokban
Mings és Tapatío néven két új világkonyha-márkát vezet be a Nestlé az Egyesült Államokban.
A Mings márkát az amerikai séf, Ming Tsai alkotta meg többévtizedes gasztronómiai tapasztalával, valamint a keleti és nyugati ízek fúziójával. A Tapatío márka megkreálásában mexikói séfek és egy családi tulajdonban lévő csípősszósz-márka vett részt – közölte a Nestlé.
Tom Moe, a Nestlé USA készételekért felelős elnöke elmondta:
– A Mings és a Tapatío bevezetésével a fagyasztott ételeink választékába olyan merész ízeket kínálunk, amelyekre a fogyasztók vágynak.
A vállalat úgy látja, hogy a nemzetközi konyha iránti, főként a Z-generáció által fűtött kereslet gyorsan növekszik, és ezzel olyan piaci lehetőség adódik, amelyet az FMCG-óriás további innovációkkal kíván kihasználni.
A NestlÉ szerint a márka bevezetése része a vállalat azon stratégiájának, amely a globális márkák iránti gyorsan növekvő keresletet igyekszik kiaknázni azzal, hogy autentikus élményeket teremt a befutott séfek bevonásával.
Food Business News
Kapcsolódó cikkeink
In-store audio retail média megoldást vezet be az Ahold Delhaize az Egyesült Államokban
A keleti parti üzleteiben új bolti audio reklámozási megoldást vezet…
Tovább olvasom >Soha nem látott népszerűségnek örvendenek a saját márkák
A pandémia után előállt gazdasági kihívások a már korábban is…
Tovább olvasom >Nyereséggel zárta az első fél évet a Nestlé Hungária
Nestlé Hungária closed the first half of the year with…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton ”jövedelempolitikájának” elemzése
A nemzetgazdasági miniszter a Portfolio Budapest Economic Forum rendezvényén mutatta…
Tovább olvasom >Budapestre szegeződik az európai versenyjogi közösség figyelme
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) október 22-én, Budapesten rendezi meg az…
Tovább olvasom >Kínai gazdaságélénkítés – a befektetők szem elől tévesztik a lényeget
Az alapanyagpiacokat övező hangulat szeptemberben döntő fordulatot vett, amikor Kína…
Tovább olvasom >