Új vezetővel erősít a Nielsen
A Nielsen Magyarország és a Brandbank hivatalos összeolvadásának eredményeként 2017. július 1-jétől Kurucz Péter a magyarországi Nielsen Retail Verticals és a Brandbank csapatok vezetője. Kurucz Péter hozta létre a Brandbank Magyarország leányvállalatát, amelynek 2012 óta a vezetője. Ezt megelőzően számos vezetői pozícióban szerzett jelentős iparági tapasztatot.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Százezrével vásároljuk a speciális élelmiszereket
Intelligens keresőt vezet be a Kifli.hu a speciális étrendet követők…
Tovább olvasom >12 358 rászoruló lakhat jól a Tesco és vásárlói által két nap alatt gyűjtött élelmiszerekből
A tavalyi mennyiséghez képest 100 tonnával több adomány érkezett a…
Tovább olvasom >„Mancs a bajban!” – tízezrek fogtak össze a menhelyi állatokért
Sikerrel zárult a SPAR Magyarország és az Országos Állatvédőrség Alapítvány…
Tovább olvasom >