Új vezetővel bővült a Zwack Unicum Nyrt. csapata

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 09. 23. 12:05
🎧 Hallgasd a cikket:

A Zwack Unicum Nyrt. marketingigazgatói pozícióját szeptembertől Harcsa Beáta tölti be. A több mint húsz év hazai és nemzetközi FMCG-tapasztalattal rendelkező szakember feladata a vállalat ikonikus márkáinak támogatása és a hosszú távú marketingstratégiák alakítása lesz.

Harcsa Beáta

Harcsa Beáta

Harcsa Beáta pályafutását a Nestlénél kezdte, ahol a Maggi márkán dolgozott, majd a Danone regionális márkacsapatát vezette, amelynek keretében több márka, köztük például az Actimel marketingjéért felelt 13 országban. Ezt követően a Bonafarm Csoportnál stratégiai és marketingigazgatói pozíciót töltött be tejágazat és pincészet területen, ahol a Mizo és a Teleki márkák marketingstratégiájának kialakítása, valamint a marketingcsapat felépítése és vezetése tartozott a feladatai közé.

Karrierje során számos komplex üzleti, valamint marketingfókuszú projekt megvalósítását irányította, valamint szervezeti, digitális és marketingtranszformációkat vezetett.

Tapasztalata kiterjed az innovációs és go-to-market stratégiákra, valamint a többpiacos és hazai környezetekben való csapatvezetésre is.

„Stratégiai gondolkodású, üzleti növekedésre fókuszáló marketingszakemberként hiszem, hogy a Zwack Unicum gazdag öröksége és ikonikus márkái, valamint a jövőbe mutató innovációk találkozása hatalmas lehetőségeket rejt, éppen ezért nagy megtiszteltetés számomra, hogy csatlakozhatok a vállalathoz. A Zwack Unicumnál végzett munkám karrierem egyik újabb nagyon izgalmas mérföldköve, és alig várom, hogy kollégáimmal közösen új sikereket érjünk el.”

– mondta Harcsa Beáta, a Zwack Unicum Nyrt. új marketingigazgatója.

Kapcsolódó cikkeink