Új vezetők az Agrármarketing Centrumnál
Pál József megbízott igazgató munkáját egy általános igazgatóhelyettes és egy gazdasági igazgatóhelyettes segíti.
Április 1-jétől Radócz
Ildikó látja el az általános
igazgatóhelyettesi, Pillmann József pedig a gazdasági
igazgatóhelyettesi feladatokat. Radócz Ildikó
korábban több mint 10 éves vezetői és
menedzsment tapasztalatra tett szert, több nemzetközi
marketing projektet vezetett. Dolgozott többek között
a Hungexpónál marketingvezetőként, az Andersen
Consulting nemzetközi vezetési tanácsadó
cégnél, valamint az IBM marketingigazgatója is
volt. Pillmann József az elmúlt 5 évben a
Nemzeti Földalapkezelő Szervezet gazdasági
elnökhelyettese volt, azt megelőzően pedig közel tíz
évig az FVM-ben dolgozott.
Az Agrármarketing Centrumot
továbbra is Pál József vezeti, aki 2006
februárja és 2008 februárja között
ügyvezető igazgatóként, 2008 februárja óta, mióta a szervezet költségvetési intézményként működik, megbízott igazgatóként áll a
szervezet élén.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >