Új vezetők a Borsodinál
A Borsodi Sörgyár idén januártól átalakította ellátási láncért felelős csapatát. Plamen Angelov Denchev, aki korábban a Molson Coors bolgár Haskovo sörgyárát irányította, tavaly év vége óta tölti be az ellátási lánc igazgatói szerepet a vállalatnál, míg Ofella Ildikó január elsejétől csatlakozott gyárvezetőként.

Plamen Denchev
A Borsodi Sörgyár az elmúlt évek során jelentős fejlesztéseket hajtott végre bőcsi gyárában, melynek köszönhetően a Molson Coors regionális központjává válhatott. Az újabb sikerek elérése már a bolgár Plamen Denchev feladata lesz, aki tavaly év vége óta tölti be a Borsodi Sörgyár ellátási lánc vezetői pozícióját.
A szakember több évtizedes tapasztalattal rendelkezik különböző termelési folyamatok irányításában, ebből mintegy 15 éve az FMCG szektorban tevékenykedve. Denchev 2011 óta dolgozik a Molson Coorsnál, ahol korábban a Haskovo sörgyárat, valamint a teljes bolgár ellátási láncot irányította egészen 2021-ig. Új pozíciójában Szilva Jánost váltja.
Plamen Denchev célja, hogy tovább erősítse a Borsodi Sörgyár ellátási lánc területét, melynek eredménye a gyártósortól a polcokig, vagy éppen a sörcsapig megmutatkozik:
„Minden új kihívás elé izgalommal tekintek, de a végén számomra az elért eredmények a legfontosabbak, ezt pedig megédesíti, ha egy remek csapattal közösen érhetem el.”
Az új igazgató elkötelezett az iránt, hogy a Borsodi Sörgyárnál egy erős vezetői csapatot hozzon létre az ellátási lánc területén, amely képes a cég kulturális értékeinek megőrzése mellett is kiemelkedő eredményeket elérni. A szakember biztos benne, hogy sikerrel tudnak építeni a korábbi években kialakított erős alapokra és elért eredményekre. A jövőben az ellátási lánc működésének és fejlesztésének közös újragondolásán fog dolgozni.
„Számomra a megfelelő csapatdinamika a legfontosabb a közös célok elérése érdekében. Nem tudom megígérni, hogy megtanulok magyarul, de mindent megteszek ezért. Szerencsére mindig is könnyen tudtam alkalmazkodni, jelenlegi nyelvtudásom is lefedi a legfontosabbat: egészségetekre!”
– tette hozzá az utolsó szót már magyarul a bolgár szakember.

Ofella Ildikó
Denchev arról is beszámolt, hogy bár sok hasonlóság van a két ország sörpiaca között, de a kiszerelésekben jelentős a különbség. Magyaroszágon elsősorban az újrahasznosítható dobozos kiszerelés a jellemző, így nem véltetlen, hogy az elmúlt években a Borsodi Sörgyár modernizálta csomagoló gépsorát és bővítette gyártási kapacitását.
Idén januárban a Borsodi Sörgyár ellátási lánc csapatához gyárvezetőként csatlakozott Ofella Ildikó. A szakember korábban olyan vállalatoknál töltött be hasonló szerepet, mint a Coca-Cola, a Sole, az Alföldtej, vagy a Lactalis. Új szerepköre kapcsán kiemelte a fejlesztések és a folyamatosan alakuló fogyasztói igényeknek való megfelelés fontosságát:
„A fejlesztés, a változás, a preferenciák követése a sörpiac egyik fontos sajátossága és kihívása. Jómagam is mindig keresem az új, érdekes sör ízeket. Az elmúlt években azt láthatjuk, hogy egyre színesebb lett a sörös polcok kínálata. Ez jól tükrözi a gyártók válaszát a fogyasztók változó igényeire, illetve azt, hogy miként befolyásolja az innováció a fogyasztói szokásokat.”
Kapcsolódó cikkeink
A Borsodi Sörgyár és a Hydro Fehérvár AV19 lettek az Év Sportmarketing Nagykövetei
Március 5-én, szerdán a DIGITAL FORUM keretében adták át a…
Tovább olvasom >Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >Sörkülönlegességekkel fűszerezi meg a Borsodi az ünnepeket
Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >