Új vezető az Unilever Magyarország és Adria régió élén
Ács Tamást nevezték ki az Unilever Magyarország és Adria régió új ügyvezető igazgatójává. Az eddigi ügyvezetőt, Alberto di Leót váltó szakember Magyarország, valamint a három országot (Horvátország, Szlovénia és Bosznia-Hercegovina) felölelő Adria régió piacaiért felel.
Tamás személyében 2015 óta most van először újra magyar ügyvezetője a társaságnak.
„Nagy megtiszteltetés Magyarország egyik legnagyobb FMCG cégét ügyvezetőként irányítani. A legfőbb prioritás számomra, hogy az Unilevert az egyre nehezedő körülmények ellenére – vezetőtársaimmal közösen dolgozva – megtartsam egy támogató, együttműködő közösségnek, mert ez az alapja bármilyen hosszútávú üzleti eredménynek”
– mondta a szakember.
Tamás 2017-ben csatlakozott az Unileverhez, összefogva minden értékesítési csapat munkáját, Head of Customer Development pozícióban, ahol munkájával jelentősen hozzájárult az Unilever folyamatos növekedési pályára állításához. Tamás széleskörű iparági tudást hozott az Unileverhez, hiszen korábban igazgatói és ügyvezetői tapasztalatot szerzett a Danone és Mars cégeknél, négy éven át pedig a Márkaszövetség elnöke is volt. Tamás nős, két nagylány büszke édesapja.
„Biztos vagyok benne, hogy utódom irányításával a vállalat helytáll ebben a megszokottnál kihívásosabb környezetben is. Sok sikert kívánok Tamásnak az Unilever Magyarország élén”
– mondta Alberto di Leo. A most leköszönő ügyvezető igazgató irányítása alatt valósult meg a veszprémi Algida jégkrémgyár több mint tízmilliárd forintos, valamint a nyírbátori háztartásvegyipari üzem mintegy 23 milliárd forint értékű kapacitásbővítő beruházása, illetve alakult ki az a széles körű adományozási program, amelyet a Covid-járvány és az ukrajnai háború tett szükségessé.
Kapcsolódó cikkeink
Az Unilever 75 millió euró értékben fektet be Nyírbátorban
Új termékkategória és világszerte ismert szépségápolási márkák gyártási tevékenységét hozza…
Tovább olvasom >A grillezés sava-borsa
Végigzongorázták tavaly a fogyasztók az összes lehetőséget, hogy ne kelljen…
Tovább olvasom >Árérzékenységtől a fenntarthatóságig
A fogyasztók árérzékenysége a tisztítószerek kategóriájában is megmutatkozik. Elhagyták a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >