Új vezető az Intersnack Magyarország élén
Házon belülről érkezett a Chio termékek gyártójának új vezetője. Lukács Dénes kereskedelmi igazgatóként dolgozott az Intersnack Magyarországnál, 2009 nyara óta. Előzőleg a Scitec Nutrition globális kereskedelmi vezetője volt, korábban pedig az Unilevernél töltött be több vezető pozíciót. Az Intersnack Magyarország piacvezető a sós snack kategóriában. A vállalat győri üzeme Közép-Európa egyik legnagyobb snackgyára, amely 40 országba exportálja a Chio termékeket.
Az Intersnack magyarországi szervezetének új vezetője megtisztelőnek nevezte, hogy folytathatja azt a sikeres munkát, amely a régió egyik legjelentősebb snackgyártójává tette a vállalatot. – Közel három éve dolgozom az Intersnack Magyarországnál, és ez azért is volt nagyon izgalmas számomra, mert rendkívül sikeres időszakot éltünk meg, hatalmas fejlődés áll mögöttünk. A termékeink egyre népszerűbbek a fogyasztók körében. A vállalatnál mindenki érzi, hogy a jövő komoly kihívásokat tartogat számunkra, de biztos vagyok benne, hogy a közkedvelt márkáink továbbra is egyre több vásárló szívét hódítják majd meg újra és újra. Büszke vagyok Magyarország piacvezető sós snack csapatára. Élmény ilyen kiváló szakemberekkel együtt dolgozni – mondta Lukács Dénes.
Az idén 30 éves Intersnack Magyarország árbevétele az elmúlt évtizedben megduplázódott, tavaly a vállalat a régióban is piacvezető volt a lisztes termékek kategóriájában. A társaság 2020-2021-ben közel 1,3 milliárd forint fejlesztéssel bővítette a győri gyárát, az elmúlt 1 évben pedig 1,85 milliárd forint beruházást hajtott végre az üzemben. A fejlesztés része egy második krékergyártó sor beüzemelése is. Az Intersnack Magyarország az idén és jövőre 740 millió forintot fordít a termelés további bővítésére és korszerűsítésre.
A győri gyártású termékek a vállalat árbevételének több mint 74 %-át teszik ki. Az üzem az Intersnack Vállalatcsoport kelet-közép-európai lisztes snackgyártó központja, amelynek fontosságát a folyamatosan bővülő export is mutatja. A társaság tavaly 10,6 tonna terméket gyártott a külföldi piacok számára, az export értéke 7,2 milliárd forint volt.
Kapcsolódó cikkeink
85 millió eurós beruházással bővíti németországi üzemét az Intersnack
Az Intersnack, Európa egyik vezető sós snackgyártója, 85 millió eurót…
Tovább olvasom >Közép-Európa legnagyobb snackgyára lesz a győri Intersnack-üzem
Nyolcmilliárd forintos beruházással fejleszti győri gyárát a következő egy évben…
Tovább olvasom >A Heim Pál Gyermekkórház betegeinek étkezését segíti az Intersnack és a SPAR adománya
Több mint 4,1 millió forintot adományozott a Chio és Pom Bär termékek…
Tovább olvasom >További cikkeink
62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >Erős évet zárt a Shein brit leányvállalata, de komoly kockázatok árnyékolják a kilátásokat
Erős növekedést mutatott a Shein brit leányvállalata 2024-ben, miközben a…
Tovább olvasom >