Új vezető a NESCAFÉ Magyarország élén
Június 1-től Anna Roche veszi át a Nestlé Hungária NESCAFÉ üzletágának vezetését, aki korábban a francia Nescafé Dolce Gusto Business Managereként ért el jelentős sikereket. Anna széleskörű nemzetközi tapasztalatokkal rendelkezik és több területen is sokat tett az erős kávékultúra megteremtéséért.

Anna Roche
Anna Roche 2001-ben kezdte karrierjét az Nestlé Ukrajnánál marketing funkcióban, majd 2004-ben a kávé kategóriához került, ahol munkája nyomán sikeresen megújult a NESCAFÉ 3in1 üzletága. 2009-ben a NESCAFÉ Marketing Managerévé lépett elő, amely pozícióban sokat tett a fenntartható, nyereséges növekedésért és a vásárlói magatartáson alapuló márkaépítésért.
2017-től Anna vezette a franciaországi NESCAFÉ Dolce Gusto üzletágát. Munkája nyomán példátlan eredményeket ért el a piacrészt és a profitabilitást tekintve, így a Dolce Gusto első számú piaccá nőtte ki magát. Szintén ő vezette a kávé kategória fenntartható törekvéseit és az e-business megerősítését. Anna új pozíciójában az új kelet- és közép-európai NESCAFÉ szervezet tagja lesz.
Kapcsolódó cikkeink
Kedvenckényeztetés okosabban
Újra nő az állateledelek piaca, a gyártói márkák megint erősödni…
Tovább olvasom >Alapos anyagdrágulás a csokoládéknál
Széthúzta a mezőnyt a kakaóbab drágulása a csokoládék között: a…
Tovább olvasom >15 millió eurót invesztál spanyol kávégyárába a Nestlé
15 millió eurós beruházást jelentett be spanyolországi Girona gyárában a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >