Új vezető a NESCAFÉ Magyarország élén
Június 1-től Anna Roche veszi át a Nestlé Hungária NESCAFÉ üzletágának vezetését, aki korábban a francia Nescafé Dolce Gusto Business Managereként ért el jelentős sikereket. Anna széleskörű nemzetközi tapasztalatokkal rendelkezik és több területen is sokat tett az erős kávékultúra megteremtéséért.

Anna Roche
Anna Roche 2001-ben kezdte karrierjét az Nestlé Ukrajnánál marketing funkcióban, majd 2004-ben a kávé kategóriához került, ahol munkája nyomán sikeresen megújult a NESCAFÉ 3in1 üzletága. 2009-ben a NESCAFÉ Marketing Managerévé lépett elő, amely pozícióban sokat tett a fenntartható, nyereséges növekedésért és a vásárlói magatartáson alapuló márkaépítésért.
2017-től Anna vezette a franciaországi NESCAFÉ Dolce Gusto üzletágát. Munkája nyomán példátlan eredményeket ért el a piacrészt és a profitabilitást tekintve, így a Dolce Gusto első számú piaccá nőtte ki magát. Szintén ő vezette a kávé kategória fenntartható törekvéseit és az e-business megerősítését. Anna új pozíciójában az új kelet- és közép-európai NESCAFÉ szervezet tagja lesz.
Kapcsolódó cikkeink
Nestlé Fitness Cappuccino ízű gabonapehely-szelet
Cappuccino ízű gabonapehely-szelet fehér csokoládé darabokkal, tejbevonó talppal 12%, vitaminokkal…
Tovább olvasom >Zöldülő tányérok és poharak
A növényi termékek nemcsak egy meghatározott célcsoportnak szólnak, hanem egyre…
Tovább olvasom >Okosreggeli
Hosszabb távon az egészségtudatosság, a funkcionalitás, rövid távon az okos…
Tovább olvasom >További cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >