Új vezető a Millward Brown Hungary élén
Bodó Zoltánt választotta a márka és kommunikáció-kutatásokra, valamint tanácsadásra szakosodott Millward Brown (WPP) nemzetközi vezetése magyarországi ügyvezető igazgatójának.
A szakember blue chip ügyféloldali, marketing ügynökségi és tanácsadói tapasztalattal érkezik. Hirdetői oldalon korábban a Philip Morris International-nél Európai Uniós országokért felelt piackutatási és stratégiai tervezési területeken. Több mint hat évig a Coca-Colánál dolgozott, előbb a magyarországi marketing hírszerzés és stratégiai tervezés vezetőjeként, majd a közép-európai üzleti hírszerzés vezetőjeként felelt a régió stratégiai és üzleti tervezéséért, fogyasztói és marketing kutatásokért, valamint a vásárlói információkért.
A szakember marketing kutatási tapasztalatokkal is rendelkezik, a kilencvenes évek végétől a Nielsen csapatát erősítette, illetve évekig ügyvezetője igazgatója volt a Synovate Magyarország (Aegis csoport) marketingkutató ügynökségnek. Dolgozott management és marketing tanácsadóként, valamint évekig oktatott a CEU Business School MBA programján, marketing szakterületen.
Bodó Zoltán nős és két kislánya van. Hobbija minden, ami benzin vagy kerozin szagú, imádja az old-school motorkerékpárokat (amennyiben lehetőség szerint ez Harley-Davidson) és a motoros repülőket.
„A Millward Brown a márka és kommunikációkutatások, valamint a kutatásra építő tanácsadás specialistája. Sokat kérdező, de pragmatikus ügynökség vagyunk, olyan elemzéseket szeretünk letenni az asztalra, amelyek valódi tanulságokkal szolgálnak az üzlet számára és nem a fiókban landolnak. Ehhez pedig nem csak kutatásokat kell nyújtanunk a szónak a hagyományos értelmében, hanem üzleti megoldásokat is. Ebben szeretném a saját hirdetői, ügynökségi és tanácsadói tapasztalataimmal is támogatni a piac szereplőit a sikeres márka- és üzletépítésben.” Mondta Bodó Zoltán, a MB új ügyvezetői kinevezésével kapcsolatban.
Feitel Balázs, a korábbi ügyvezető 2003 óta dolgozott a Millward Brown-nál, 2009 óta ügyvezetőként. A jövőben saját vállalkozásában fog dolgozni a marketing tanácsadáshoz képest egészen más területen.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >