Új vezető a Millward Brown Hungary élén
Bodó Zoltánt választotta a márka és kommunikáció-kutatásokra, valamint tanácsadásra szakosodott Millward Brown (WPP) nemzetközi vezetése magyarországi ügyvezető igazgatójának.
A szakember blue chip ügyféloldali, marketing ügynökségi és tanácsadói tapasztalattal érkezik. Hirdetői oldalon korábban a Philip Morris International-nél Európai Uniós országokért felelt piackutatási és stratégiai tervezési területeken. Több mint hat évig a Coca-Colánál dolgozott, előbb a magyarországi marketing hírszerzés és stratégiai tervezés vezetőjeként, majd a közép-európai üzleti hírszerzés vezetőjeként felelt a régió stratégiai és üzleti tervezéséért, fogyasztói és marketing kutatásokért, valamint a vásárlói információkért.
A szakember marketing kutatási tapasztalatokkal is rendelkezik, a kilencvenes évek végétől a Nielsen csapatát erősítette, illetve évekig ügyvezetője igazgatója volt a Synovate Magyarország (Aegis csoport) marketingkutató ügynökségnek. Dolgozott management és marketing tanácsadóként, valamint évekig oktatott a CEU Business School MBA programján, marketing szakterületen.
Bodó Zoltán nős és két kislánya van. Hobbija minden, ami benzin vagy kerozin szagú, imádja az old-school motorkerékpárokat (amennyiben lehetőség szerint ez Harley-Davidson) és a motoros repülőket.
„A Millward Brown a márka és kommunikációkutatások, valamint a kutatásra építő tanácsadás specialistája. Sokat kérdező, de pragmatikus ügynökség vagyunk, olyan elemzéseket szeretünk letenni az asztalra, amelyek valódi tanulságokkal szolgálnak az üzlet számára és nem a fiókban landolnak. Ehhez pedig nem csak kutatásokat kell nyújtanunk a szónak a hagyományos értelmében, hanem üzleti megoldásokat is. Ebben szeretném a saját hirdetői, ügynökségi és tanácsadói tapasztalataimmal is támogatni a piac szereplőit a sikeres márka- és üzletépítésben.” Mondta Bodó Zoltán, a MB új ügyvezetői kinevezésével kapcsolatban.
Feitel Balázs, a korábbi ügyvezető 2003 óta dolgozott a Millward Brown-nál, 2009 óta ügyvezetőként. A jövőben saját vállalkozásában fog dolgozni a marketing tanácsadáshoz képest egészen más területen.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >