Új vezető a Hévíz Turizmus és Marketing Egyesület élén
Ma már nem elég csupán lefotózni a tavat, hogy eladjuk a várost – állítja Könnyid László, a Hotel Európa vezérigazgatója, az egyesület új elnöke.Hévíz a jövőben a különböző országokban más-más célcsoportot
szólít meg, itthon a 30-50 évesek tábora, a 30-65 év közöttiek, Németországban pedig az
50-70 éves korosztály lesz a megcélzott közönség.
A város a jövőben merészebb arculati elemeket használ majd
prospektusaiban és átalakítja turisztikai kínálatát is. Az új hévízi
termékcsomag összesen öt elemből áll. Első helyen továbbra is a gyógyfürdő
marad, a második helyre kerül a wellness turizmus, a harmadik egy aktív
életmódhoz kapcsolódó ajánlat lesz, melynek keretében a Hévízre látogató
turisták számára gyalogos és kerékpár túraútvonalakat ajánlanak. A
gasztronómiai csomagon kívül egy további: kultúra és tájvédelmi csomagot is
ajánl a város, ebben nagy szerep jut a Keszthely környéki látnivalóknak is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Óriási eredmény: minden korábbinál több Michelin-elismerés a hazai éttermeknek és szállodáknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Budapest a Condé Nast Traveller toplistáján: a főváros a 19. helyen Európa legjobb városai között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Marriott elindította szabadtéri fókuszú márkáját: Outdoor Collection by Marriott Bonvoy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >