Új vezető a Coca-Cola HBC Magyarország élén
Új ügyvezető irányítja a Coca-Cola HBC Magyarország Kft-t. Nikos Kalaitzidakis Tarsoly Józsefet váltja a dunaharaszti központú cég élén, aki a jövőben az ausztriai és szlovéniai leányvállalatot vezeti. Nikos Kalaitzidakis korábban a Coca-Cola Hellenic csoport számos országában töltött be vezető pozíciót.
2013. júniusától a görög származású Nikos Kalaitzidakis irányítja a Coca-Cola HBC Magyarország Kft.-t. Az új ügyvezető Tarsoly Józsefet váltja, aki a Coca-Cola Hellenic Ausztriát és Szlovéniát magában foglaló leányvállalatát vezeti a jövőben.
Nikos Kalaitzidakis korábban a cégcsoport bolgár társaságának élén állt, azt megelőzően pedig Horvátországban és Oroszországban töltött be vezető pozíciókat. Az új ügyvezető széles körű nemzetközi tapasztalattal bír, nyolc országban élt és dolgozott. Nikos Kalaitzidakis Angliában szerezte meg mérnöki diplomáit, MBA diplomáját pedig Svájcban kapta meg. Az új ügyvezető feleségével érkezik Magyarországra.
Tarsoly József 2006-tól töltötte be az ügyvezetői pozíciót. A Coca-Cola HBC Magyarország az elmúlt esztendőkben hazánk legnagyobb élelmiszeripari vállalatai közé nőtte ki magát. A cég a szénsavas üdítőital kategóriában betöltött vezető szerepe mellett ma már az ország legnagyobb gyümölcslé és gyümölcsital gyártói közé tartozik, továbbá első helyen áll a jeges teák és az ízesített ásványvizek piacán is. A vállalat az egyik legnagyobb hazai élelmiszeripari exportőr is, hiszen jelenleg 22 országot lát el különféle üdítőitalokkal és gyümölcslevekkel. A cég hazai gazdaságban betöltött súlyát jelzi, hogy a magyar kormány elsőként a Coca-Cola HBC Magyarország Kft.-vel kötött stratégiai partnerségi megállapodást.
„A Coca-Cola HBC Magyarország az elmúlt években jelentős lépéseket tett azért, hogy a 28 országot átfogó Coca-Cola Hellenic cégcsoport egyik leghatékonyabban működő gyártóközpontjává váljon – mondta Nikos Kalaitzidakis ügyvezető, hozzátéve – elkötelezett vagyok aziránt, hogy ezen az úton haladjunk tovább.”
Tarsoly József kinevezése kapcsán hangsúlyozta: „Megtiszteltetés számomra, hogy megkaphattam az ausztriai vállalat irányítását, kinevezésem egyértelműen a Coca-Cola HBC Magyarország és kollégáim teljesítményének az elismerése.”
További szervezeti változás, hogy Antal Csaba általános értékesítési igazgató a Coca-Cola Hellenic cégcsoport írországi szervezeténél folytatja pályafutását. A piaci környezet komplexitása miatt a kereskedelmi és marketing funkció különválasztásra került Magyarországon. A kereskedelmi igazgatói munkakört júniustól Kerekes László tölti be, aki az AkzoNobel közép-kelet-európai igazgatói pozíciójából érkezett hozzánk. A marketing területért Békefi László felel, aki jelenleg is ezt a területet vezeti vállalatunknál. 2013. júniusától mindketten közvetlenül az ügyvezető irányítása alatt látják el tevékenységüket.
A Coca-Cola HBC Magyarország Kft. az athéni központú, 28 országot átfogó Coca-Cola Hellenic csoport tagja. A dunaharaszti székhelyű, Magyarországon két palackozó üzemet és hét regionális elosztó központot működtető vállalat 1200 dolgozót foglalkoztat, teljes tevékenysége során pedig közel 13.000 embernek biztosít munkát.
A társaság az egyik legjelentősebb magyar élelmiszer-feldolgozó, termékeit 22 országba exportálja, és 2012-ben mintegy 20 milliárd forint adót fizetett Magyarországon. Az üdítőitalok előállításához használt alapanyagok közel kétharmadát belföldi szállítók biztosítják. A vállalat eddig 110 milliárd forintot meghaladó összeget fordított magyarországi gyártókapacitásának kialakítására és fejlesztésére.
A cég az alkoholmentes italok széles választékát kínálja a természetes ásványvizek (NaturAqua csendes, enyhe, szénsavas és ízesített), buborékos üdítőitalok (Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Lift, Kinley), gyümölcslevek, nektárok és gyümölcsitalok (Cappy, Cappy Ice Fruit), jeges teák (Nestea), sportitalok (Powerade), valamint energia italok (Burn, Monster) egyaránt részét képezik a választéknak. A vállalat üzemelteti a Vendit forróitalok (kávé, cappuccino) kiszolgálására alkalmas ital-automatákat is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >