Új vezérigazgatót nevezett ki a Tetra Pak
Kinga Sieradzon személyében új vezérigazgatót nevezett ki a Tetra Pak a Magyarországot, Csehországot, Szlovákiát és Lengyelországot magába foglaló Poland & Danube vállalatcsoport élére. Kinga Sieradzon, a világ vezető élelmiszer feldolgozó- és csomagolóanyag gyártó vállalatának új regionális vezérigazgatója 22 éve dolgozik a Tetra Paknál. Karrierje során számos vezető pozíciót töltött be Európa különböző országaiban, Lengyelországtól Svájcon keresztül Görögországig.
Poland & Danube: szoros együttműködés az ügyfelekkel
Kinga Sieradzon mostani kinevezése előtt stratégiai ügyfélkapcsolati igazgató pozíciót töltött be a svájci központban, ahol globális ügyfelekkel dolgozott együtt. Az új vezérigazgató szerint a Tetra Paknak továbbra is arra kell koncentrálnia, hogy innovatív és testreszabott megoldásokat kínáljon ügyfeleinek, hogy azok a mai, kihívásokkal teli gazdasági környezetben is tovább növelhessék eredményességüket.
„3 évvel ezelőtt, amikor elmentem Lengyelországból, nem gondoltam, hogy ilyen hamar visszatérek, de örülök és büszke vagyok rá, hogy ezt a vállalatcsoportot vezethetem. Sikeres ügyfeleinknek köszönhetően a Poland & Danube vállalatcsoport stabil pozíciót tölt be a régióban. A helyi csapatokkal együttműködve továbbra is magas hozzáadott értékkel bíró szolgáltatásokat szeretnénk nyújtani partnereinknek, hogy könnyebben reagálhassanak a gyorsan változó üzleti környezet kihívásaira” – mondta Kinga Sieradzon.
Az új vezérigazgató a poznani Adam Mickiewicz Egyetem Skandinavisztika szakán diplomázott, majd a svájci Institute of Management Development-benszerezte meg MBA diplomáját. 1994 óta dolgozik a Tetra Paknál. 2001-től üzletfejlesztési vezetőként az európai és afrikai régiókért felelt, később a Dél-Kelet Európa vállalatcsoport műszaki szolgáltatások értékesítéséért felelős igazgatójaként tevékenykedett, 2010-ben pedig kinevezték a lengyelországi Tetra Pak értékesítési igazgatójának. Karrierjében a következő lépcső a nemzetközi stratégiai ügyfélkezelési igazgató pozíció volt a Tetra Pak svájci székhelyén. A vállalatnál szerzett széles körű tapasztalatának köszönhetően alapos ismeretekkel rendelkezik a globális trendeket, valamint a lengyel, magyar, cseh és szlovák piacot illetően.
Kapcsolódó cikkeink
Elárasztanak a zacskók: 22 milliárd műanyag csomagolás jöhet divatból 2030-ig
Az online rendelt ruhák ára nemcsak a pénztárcánkat, hanem a…
Tovább olvasom >Makó új ipari korszakba lép – indul a kínai alumíniumdobozgyár
Történelmi léptékű beruházás zajlik Makón: a kínai CPMC vállalat hazai…
Tovább olvasom >A brit fogyasztók és a biológiailag lebomló palackok: készek többet fizetni, de ez nem elég
A brit fogyasztók hajlandóak magasabb árat fizetni a biológiailag lebomló…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >