Új vezérigazgató került az Ipsos Zrt. élére
Új vezérigazgató került 2010. október 1-jétől az Ipsos Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt. élére. Géczi Tamás korábban az Ipsos reklámkutatással foglalkozó üzletágának (ASI) közép-kelet-európai, közel-keleti és afrikai régióját irányította.
Géczi Tamás 2009 júliusa óta az Ipsos reklámkutatási üzletágának regionális fejlesztéséért, valamint a régió egyes irodáiban működő ASI teamek irányításáért volt felelős. A pozíció ugyan a prágai régiós központhoz kapcsolódott, de természetesen a munkakör specialitásából adódóan a régióhoz tartozó irodákban – így a budapesti irodában – folyó tevékenységre is kellő rálátást biztosított.
A szakember 1991-ben a Modus Kft.-ben kezdte piackutató pályafutását. 1995-ben vezetésével megalakult a Macro International magyarországi irodája, majd a cég kelet-európai igazgatója lett. 1999 elejétől a Millward Brownnál folytatta munkáját, ahol a cég kelet-európai expanzióját vezette a magyar, cseh, lengyel, orosz, román és török piacon. 2002-2003-ban a Millward Brown Germany ügyvezetőjeként a vállalat átszervezését, a cég német nyelvterületen végzett üzleti tevékenységét irányította. 2004-től ismét regionális pozíciót vállalt: a Millward Brown kelet-európai és a közel-keleti irodáinak regionális igazgatója lett. E mellett a cég kontinentális európai szervezetének „Operations” részleget is vezette.
Gulyás János 2008. március 1-jén csatlakozott az akkor még Szonda Ipsos menedzsmentjéhez. Előtte a kommunikációs szakmában dolgozott Magyarországon és külföldön, vezető pozíciókban, és ebbe az iparágba is tér vissza.
Gulyás János november elejéig részt vesz az átadás-átvétel folyamatában, és elmondta, hogy biztos benne, hogy a jövőben is szoros szakmai kapcsolatban marad az Ipsos-szal, hiszen egy nagyszerű céget és különlegesen jó (szak)embereket ismert meg itt. Meggyőződése, hogy Géczi Tamás személyében kiválóan felkészült, a feladatra minden tekintetben messzemenően alkalmas vezető került a magyarországi iroda élére.
Géczi Tamás új pozíciójával kapcsolatban elmondta, hogy a feladat azért vonzó számára, mert az Ipsos a magyar piacon egyedülállóan komplex szolgáltatási portfolióval és ügyfélkörrel rendelkezik, ezért a cég vezetése hasonlóan összetett kihívást támaszt a menedzsmenttel szemben, különösen a jelenlegi üzleti környezetben. Másrészt bízik abban, hogy nemzetközi tapasztalatai kellőképpen segítik majd a helyi üzletfejlesztés és innováció megvalósításában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >