Új vezérigazgató érkezik a HEINEKEN Hungária élére
Nikos Zois veszi át Geert Swaanenburg helyét 2021 október elsejétől a HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. vezérigazgatói posztján. A pozíciót 2018 óta betöltő holland szakember a HEINEKEN Németország ügyvezető igazgatójaként folytatja pályafutását.

Nikos Zeis
Új felsővezető irányítja a HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. magyarországi tevékenységét 2021 október 1-től. Geert Swaanenburg helyét a görög Nikos Zois veszi át a vezérigazgatói székben.
Geert Swaanenburg, akit 2018 novemberében neveztek ki a magyarországi vállalat élére, a HEINEKEN Németország ügyvezető igazgatójaként Berlinben folytatja pályáját.
“Új otthont, sok nagyszerű barátot és megannyi csodálatos élményt találtam Magyarországon, ezért vegyes érzésekkel fogadtam el ezt a megtisztelő, új megbízást. A HEINEKEN rendkívül fontos piacnak tekinti Németországot, hatalmas növekedési potenciállal, így szakmai kihívásokban bőven lesz részem. Ugyanakkor szomorúan hagyom itt a HEINEKEN magyarországi csapatát. A vállalat jelenleg kitűnő állapotban van. Az elmúlt években piacvezető pozícióra tettünk szert, és nem csak márkaportfóliónk stabil, de munkatársaink és külső partnereink elégedettsége is folyamatosan növekszik” –
búcsúzott Geert Swaanenburg.
“A cég erős és támogató vezetőt kap Nikos személyében, aki régóta a HEINEKEN család tagja. A jó ügyek iránt elkötelezett vezető és rendkívül tapasztalt kolléga. Sok sikert kívánok neki”
– tette hozzá a leköszönő vezérigazgató.
Nikos Zois immár 30 éve erősíti a HEINEKEN csapatát. 2019 óta a szerbiai leányvállalat ügyvezetőjeként dolgozott, azt megelőzően pedig több mint két éven át a vállalat bulgáriai egységét vezette. 2010 óta tagja a vállalat managementjének, akkor nevezték ugyanis ki a HEINEKEN görögországi sales igazgatójának. Előtte számos pozícióban dolgozott az értékesítés területén.
Az új vezérigazgató feladata az EVERGREEN stratégia megvalósítása lesz Magyarországon, valamint a HEINEKEN piaci részesedésének további növelése a prémium kategóriában. A cél az, hogy a vállalat működése során folyamatosan szem előtt tartsa a vásárlói igények alakulását, a költséghatékonyságot és a fenntarthatósági szempontokat. Emellett Nikos Zois kulcsfontosságúnak tartja a munkatársak elkötelezettségének, motivációjának fenntartását is.
„Megtiszteltetésnek tartom kinevezésemet a HEINEKEN Hungária élére. Nagy lelkesedéssel tekintek magyarországi megbízatásom elé, hiszen az ország sörpiaca nagy múltú, jelenleg pedig igen dinamikusan fejlődik. Elkötelezett vagyok a folyamatos fejlődés és az elődeim által megkezdett növekedési stratégia mellett. A célom az, hogy a magyarországi vállalat az egész ország és a teljes cégcsoport számára példát mutasson a termékválaszték sokszínűségében, a munkafolyamatok hatékonyságában és a dolgozói elégedettség tekintetében. Ezekkel összhangban, a siker receptje szerintem az, hogy a vállalat még több, a hazai gazdasági növekedést ösztönző, a társadalmi jólétet és a fenntarthatóságot szolgáló új értéket állítson elő, így a HEINEKEN Hungária szerepe, mint az ország egyik legjobb munkáltatója is tovább erősödjön”
– mondta Nikos Zois, kiemelve, hogy nagyszerű lehetőségeket lát a magyar piacon, ahol a HEINEKEN már most is remek pozíciókkal rendelkezik.
Kapcsolódó cikkeink
Brit pubhálózatába invesztál a Heineken
40 millió fontot (kb. 53 millió dollárt) fektet be a…
Tovább olvasom >Tiszta fejjel
A nagyvilágban szinte minden, a témára vonatkozó felmérés és elemzés,…
Tovább olvasom >Brit energiaital-márkában vásárolt részesedést a Heineken
Újabb lépést tett a söriparon túli terjeszkedés irányába a Heineken:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet a prémium élelmiszerek piacán: a Chef Market megvásárolta a Culinaris nagy- és kiskereskedelmi üzletágát
Jelentős átalakulás zajlik a prémium élelmiszerek hazai piacán: a Chef…
Tovább olvasom >Visit Hungary: még jelentkezhetnek a települések az ország egyik legnépszerűbb környezetszépítő versenyére
Május 30-ig még nevezhetnek a települések Magyarország egyik legsikeresebb és…
Tovább olvasom >Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >