Új vezérigazgató a Tokaj Kereskedőháznál
Szappanos Pétert nevezték ki a Tokaj Kereskedőház vezérigazgatójának – tájékoztatta a kizárólag állami tulajdonban lévő társaság hétfőn az MTI-t.
A közlemény szerint Szappanos Péter az elmúlt év áprilisától vezető tanácsadóként vett részt az állami borászat megújulási folyamatának stratégiai tervezésében, kivitelezésében, a „brandépítés és stratégiaalkotás mellett, a termékportfólió kialakítása is az ő közreműködésével zajlott”.
A kinevezett vezérigazgató a kaliforniai Berkeley Egyetemen szerzett MBA diplomát, pályafutása során dolgozott a Raiffeisen International AG-nál, az OTP Banknál és a McKinsey&Company tanácsadó cégnél is.
Feladata a borászat minőségi megújulási folyamatának végig vitele, és a Tokaj Kereskedőház térségben betöltött integrátori szerepének erősítése.
A cég eddigi megbízott vezérigazgatója, Gaálné Király Enikő egyben kereskedelmi vezérigazgató-helyettesi pozíciót is betöltött a vállalatnál, a jövőben ez utóbbi tisztségében folytatja munkáját.
A Tokaj Kereskedőház a bel- és külföldi piacokon a évente 6-8 millió palack bort értékesít, a tervek szerint három éven belül elérik majd a 10 millió palackot. A mintegy 130 dolgozót foglalkoztató Zrt. az idén a múlt évihez hasonló, 2 milliárd forint körüli árbevétellel számol. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Ez lehet az oka a vörösbor-fogyasztás drámai visszaesésének
Az elmúlt években világszerte érzékelhető a vörösbor-fogyasztás visszaesése – és…
Tovább olvasom >Alumíniumpalackos bort vezet be a brit Aldi
Április 14-től alumíniumpalackos saját márkás borral bővül az Aldi kínálata…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság az uniós borágazat versenyképességének erősítésére tett javaslatot
Az Európai Bizottság intézkedéseket javasol az európai borágazat versenyképességének, ellenálló…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >