Új vezérigazgató a TCC élén
A kiskereskedelmi hűségprogramok piacán vezető szerepet betöltő TCC Perry Valkenburgot nevezte ki a vállalat új vezérigazgatójának. A szakember a TBWA reklámügynökségnél eltöltött 20 év után érkezik a TCC-hez, új munkakörét 2016. január 4-től tölti be. Korábbi pozíciójában Valkenburg a TBWA nemzetközi és globális elnökeként dolgozott, ahol hozzá tartozott többek között az ügynökség globális digitális, vásárlói marketing és adatalapú ajánlattételi feladatainak felügyelete. A szakember nevéhez fűződik számos olyan innovatív megoldás, amely az iparágban úttörőnek számít, mint például a WISH interaktív kirakat platform koncepciója, amelyet Cannes-ban több Arany Oroszlánnal jutalmaztak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >