Új vezérigazgató a HEINEKEN Hungáriánál
Geert Swaanenburg vezérigazgató személyében új felsővezető irányítja tovább a HEINEKEN Hungária magyarországi tevékenységét 2018. november 1-től. Az új vezérigazgató több évtizedes kereskedelmi tapasztalattal érkezik a magyarországi Heineken élére. Fókuszában a magyar sörgyártás versenyképességének, illetve a hazai alapanyagok és beszállítók szerepének további erősítése áll. Az új vezető fő célkitűzése, hogy megerősítse a magyar vállalat hazai sörpiacon betöltött szerepét.
Geert Swaanenburg 20 éve kezdte pályafutását a HEINEKEN-nél vezetői gyakornokként. Azóta számos kereskedelmi pozícióban dolgozott, többek között a HEINEKEN hollandiai vállalatánál marketing és értékesítési területeken, majd a HEINEKEN Bahamasnál a marketing és értékesítési vezetői pozíciót töltötte be. A HEINEKEN Hungáriához európai értékesítési igazgatói pozícióból érkezik, Hollandiából. Munkájával sikeresen támogatta a globális értékesítési programok fejlesztését és bevezetését Európában, így számos olyan tapasztalattal érkezik hazánkba, amelynek segítségével további hatékonyság-javuláson mehet keresztül a HEINEKEN Hungária.
„A hazai sörgyártás versenyképességének javítása mellett továbbra is kiemelt célunk, hogy előnyben részesítsük a jó minőségű hazai alapanyagokat és a hazai beszállítókat. A HEINEKEN Hungária új vezérigazgatójaként azon fogok dolgozni, hogy a cég megerősítse Magyarországon a regionális sörgyártásban betöltött meghatározó szerepét.” – mondta kinevezése kapcsán Geert Swaanenburg. Az új vezérigazgató továbbra is kiemelt prioritásnak tartja az innovációt, a tehetséggondozást és a prémium portfólió további fejlesztését.
José Matthijsse vezetése alatt a HEINEKEN Hungária jelentős üzleti fejlődésen ment át, és számos sikeres innováció került bevezetésre a piacon. Munkája során megerősítette a prémium portfóliót, és a cég első nagyüzemi szereplőként lépett be a hazai sörkülönlegességek piacára, fókuszba emelte az értékszemléletet, valamint sikeres pályára állította a vállalatot. A HEINEKEN Hungária valamennyi dolgozója sok sikert kíván neki új munkahelyén.
Kapcsolódó cikkeink
Soproni Szűretlen Lager
A limitált kiadású Soproni Szűretlen sört márkánk fennállásának 130. évfordulójára…
Tovább olvasom >Brandépítés a fesztiválokon
A fesztiválok mára a márkák számára nem csupán szponzorációs felületek,…
Tovább olvasom >A legendás magyar kocsmakultúra nem lehetne teljes a Soproni nélkül
A Soproni legújabb, országos promóciójában nem akármekkora a tét! Elérkezett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >