Új vezérigazgató a Borsodi Sörgyár élén
2010. augusztus 1-jétől Tőtös Zsolt tölti be a Borsodi Sörgyár Zrt. vezérigazgatói pozícióját. A szakember 20 éve dolgozik az FMCG szektorban.
Tőtös Zsolt 20 éves hazai és nemzetközi tapasztalattal rendelkezik az FMCG szektorban. 2001-2010 között az Imperial Tobacco Group vezérigazgatója volt előbb Magyarországon, majd Taiwanban, később pedig a Kelet-Európai Régióban (Csehország, Magyarország, Szlovákia és Szlovénia). Ezt megelőzően (1996-2001 között) az Unilever értékesítési igazgatója volt. 1990-1996 között több értékesítési és marketing pozíciót töltött be a SCA Hygiene Products Hungary-nél.
A Borsodi Sörgyár Zrt. vezérigazgatójaként ambiciózus tervekkel tekint a jövő felé, az értékesítés területén szerzett tapasztalata, illetve a magyar piac alapos ismerete kiváló lehetőséget biztosít ezek megvalósítására.
„Vezetőként érték-orientált, humán beállítottságú embernek tartom magam, amely szemlélet hozzájárult a kitűzött üzleti célok eléréséhez. Kihívásként tekintek az előttem álló feladatokra, hiszen a magyar piac ismerete, valamint a Borsodi sörben, mint legnagyobb mennyiségben értékesített magyar sörben rejlő lehetőségek arra inspirálnak, hogy megtaláljuk a Sörgyár és márkáinak további fejlődési lehetőségeit”- fogalmaz Tőtös Zsolt, a vállalat új vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >