METRO: a jövőben Horváth Imre felel a vevőmenedzsment feladatok operatív vezetéséért
2012 februárjától Horváth Imre igazgatóként vezeti a METRO Kereskedelmi Kft. Vevőmenedzsment osztályát.
Horváth Imre 12 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik a kereskedelem, a trade marketing és a márka marketing területeken, melyeket a British American Tobacco-nál szerzett, ahol több igazgatói posztot is betöltött Magyarországon és külföldön is. 2004-2007 között a Magyar Telekom üzletági marketing igazgatójaként dolgozott, majd 2008-tól saját vállalkozásba kezdett, értékesítési és marketing és konzultációs területen. Idén csatlakozott a METRO Kereskedelmi Kft. hazai csapatához.
A szakember diplomáját a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen szerezte.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >