METRO: a jövőben Horváth Imre felel a vevőmenedzsment feladatok operatív vezetéséért
2012 februárjától Horváth Imre igazgatóként vezeti a METRO Kereskedelmi Kft. Vevőmenedzsment osztályát.
Horváth Imre 12 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik a kereskedelem, a trade marketing és a márka marketing területeken, melyeket a British American Tobacco-nál szerzett, ahol több igazgatói posztot is betöltött Magyarországon és külföldön is. 2004-2007 között a Magyar Telekom üzletági marketing igazgatójaként dolgozott, majd 2008-tól saját vállalkozásba kezdett, értékesítési és marketing és konzultációs területen. Idén csatlakozott a METRO Kereskedelmi Kft. hazai csapatához.
A szakember diplomáját a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen szerezte.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >