METRO: a jövőben Horváth Imre felel a vevőmenedzsment feladatok operatív vezetéséért
2012 februárjától Horváth Imre igazgatóként vezeti a METRO Kereskedelmi Kft. Vevőmenedzsment osztályát.
Horváth Imre 12 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik a kereskedelem, a trade marketing és a márka marketing területeken, melyeket a British American Tobacco-nál szerzett, ahol több igazgatói posztot is betöltött Magyarországon és külföldön is. 2004-2007 között a Magyar Telekom üzletági marketing igazgatójaként dolgozott, majd 2008-tól saját vállalkozásba kezdett, értékesítési és marketing és konzultációs területen. Idén csatlakozott a METRO Kereskedelmi Kft. hazai csapatához.
A szakember diplomáját a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen szerezte.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >