METRO: a jövőben Horváth Imre felel a vevőmenedzsment feladatok operatív vezetéséért
2012 februárjától Horváth Imre igazgatóként vezeti a METRO Kereskedelmi Kft. Vevőmenedzsment osztályát.
Horváth Imre 12 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik a kereskedelem, a trade marketing és a márka marketing területeken, melyeket a British American Tobacco-nál szerzett, ahol több igazgatói posztot is betöltött Magyarországon és külföldön is. 2004-2007 között a Magyar Telekom üzletági marketing igazgatójaként dolgozott, majd 2008-tól saját vállalkozásba kezdett, értékesítési és marketing és konzultációs területen. Idén csatlakozott a METRO Kereskedelmi Kft. hazai csapatához.
A szakember diplomáját a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen szerezte.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >