METRO: a jövőben Horváth Imre felel a vevőmenedzsment feladatok operatív vezetéséért
2012 februárjától Horváth Imre igazgatóként vezeti a METRO Kereskedelmi Kft. Vevőmenedzsment osztályát.
Horváth Imre 12 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik a kereskedelem, a trade marketing és a márka marketing területeken, melyeket a British American Tobacco-nál szerzett, ahol több igazgatói posztot is betöltött Magyarországon és külföldön is. 2004-2007 között a Magyar Telekom üzletági marketing igazgatójaként dolgozott, majd 2008-tól saját vállalkozásba kezdett, értékesítési és marketing és konzultációs területen. Idén csatlakozott a METRO Kereskedelmi Kft. hazai csapatához.
A szakember diplomáját a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen szerezte.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >