Új variáns a Karavántól
Különleges újdonsággal jelentkezik a Karaván. A Karaván Mozzarella előállítása során a gyúrt, hevített sajtot a márka sajtmesterei valódi bükkfával füstölik meg, hogy a lágy ízvilágához alkalmazkodva, enyhébb füstöléssel előhívják a különleges ízeket.
A praktikus, szeletelt formában kapható új termék kényelmesen felhasználható a mindennapokban, akár elegáns nyitott szendvics, akár a könnyen szállítható zárt szendvicsek alkotóelemeként, de bármilyen más fogásnak is egyedülálló ízt kölcsönöz, olvasható a forgalmazó Savencia Fromage & Dairy Magyarország Zrt. (korábbi nevén Pannontej Zrt.) sajtóközleményében.
A Karaván márka új specialitását a kalandvágyó sajtfogyasztó vásárlóknak szánják, akik szeretnek új ízeket felfedezni, de értékelik a sokéves tradícióra visszatekintő sajtkészítés fortélyait.
Kapcsolódó cikkeink
Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/hu/wp-content/uploads/2016/08/no_product.jpg)
Zalaegerszegen üzemet zár be, Veszprémben fejleszt a Savencia tejipari vállalat
Átszervezi tevékenységét a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt. –…
Tovább olvasom >Új sajtkalandra hív a Karaván
Hazánk egyik legismertebb sajtmárkája, a Karaván eddig is a füstölt…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >