Új variáns a Karavántól
Különleges újdonsággal jelentkezik a Karaván. A Karaván Mozzarella előállítása során a gyúrt, hevített sajtot a márka sajtmesterei valódi bükkfával füstölik meg, hogy a lágy ízvilágához alkalmazkodva, enyhébb füstöléssel előhívják a különleges ízeket.
A praktikus, szeletelt formában kapható új termék kényelmesen felhasználható a mindennapokban, akár elegáns nyitott szendvics, akár a könnyen szállítható zárt szendvicsek alkotóelemeként, de bármilyen más fogásnak is egyedülálló ízt kölcsönöz, olvasható a forgalmazó Savencia Fromage & Dairy Magyarország Zrt. (korábbi nevén Pannontej Zrt.) sajtóközleményében.
A Karaván márka új specialitását a kalandvágyó sajtfogyasztó vásárlóknak szánják, akik szeretnek új ízeket felfedezni, de értékelik a sokéves tradícióra visszatekintő sajtkészítés fortélyait.
Kapcsolódó cikkeink
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/hu/wp-content/uploads/2016/08/no_product.jpg)
Zalaegerszegen üzemet zár be, Veszprémben fejleszt a Savencia tejipari vállalat
Átszervezi tevékenységét a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt. –…
Tovább olvasom >Új sajtkalandra hív a Karaván
Hazánk egyik legismertebb sajtmárkája, a Karaván eddig is a füstölt…
Tovább olvasom >Milliárdos befektetéssel nyit gyártó- és kutatóközpontot a Pannontej
Több milliárd forintos beruházással megduplázza veszprémi üzeme gyártókapacitását Magyarország vezető…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >