Új vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezető a Heineken Hungáriánál
Felelősség, fenntarthatóság, partnerség – e három érték mentén új vezető irányítja a Heineken Hungária vállalati kapcsolatok és kommunikációs területét, Ludvig Orsolya Stefanie személyében, aki március elsejétől csatlakozik a magyarországi Heineken csapatához.

Ludvig Orsolya Stefanie
Az új vezető olyan multinacionális vállalatoknál felelt a kommunikációért és a vállalati kapcsolatokért, mint a Siemens, a Mercedes-Benz kecskeméti gyára valamint az NNG, ahonnan az új vezető érkezik. Korábban pedig a saját cégét irányította. – A felelős kommunikáció, a fenntarthatóság, valamint a magyar nemzetgazdaság fejlődése iránti elkötelezettség olyan értékek, amelyek meghatározták a szakmai pályafutásomat. Örülök, hogy a Heineken Hungáriánál egy olyan csapat része lehetek, ahol ezek az értékek szintén meghatározó szerepet játszanak – mondta Ludvig Orsolya Stefanie.
A Heineken Hungária az elmúlt években aktív szerepet vállalt a felelős alkoholfogyasztás érdekében, jelentős eredményeket ért el a fenntartható működés terén és jelentősen növelte a termékei gyártása során felhasznált magyar alapanyagok használatát, mindennek keretében érdemi segítséget nyújtott a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet kezdeményezéséhez, amely a magyarországi komlótermesztés újraindítását szolgálja.
Az új kommunikációs és vállalati kapcsolatok vezető aktív kapcsolatrendszerrel rendelkezik a hazai felsőoktatásban és a Magyarországon működő nemzetközi vállalatok körében. Nemrégiben választották be az Amerikai-Magyar Kereskedelmi Kamara vezető testületébe, rendszeres előadó a Corvinus Egyetemen és szerepet vállal a Budapesti Műszaki- és Gazdaságtudományi Egyetem életében is. Sikeres vezetői tevékenysége mellett büszke anyaként aktív családi életet is irányít, szabadidejét legszívesebben olvasással vagy sportolással tölti.
Kapcsolódó cikkeink
Világszerte 11%-kal csökkentette vízfelhasználását a Heineken
2018-hoz képest tavaly 11%-kal mérsékelte a Heineken vízfelhasználását globális szinten.…
Tovább olvasom >Brit pubhálózatába invesztál a Heineken
40 millió fontot (kb. 53 millió dollárt) fektet be a…
Tovább olvasom >Tiszta fejjel
A nagyvilágban szinte minden, a témára vonatkozó felmérés és elemzés,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Telt ház lesz 10 km-en a 30. ALDI Női Futógálán
Kiemelkedő érdeklődés előzi meg Magyarország egyetlen női futóversenyét, a 30.…
Tovább olvasom >Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >10 előadó, 1 ügy, 1 SUPERALBUM – mert minden gyermek hangja számít
A Banana Records kiadó és kreatív ügynökség egy különleges zenei…
Tovább olvasom >