Új vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezető a Heineken Hungáriánál
Felelősség, fenntarthatóság, partnerség – e három érték mentén új vezető irányítja a Heineken Hungária vállalati kapcsolatok és kommunikációs területét, Ludvig Orsolya Stefanie személyében, aki március elsejétől csatlakozik a magyarországi Heineken csapatához.

Ludvig Orsolya Stefanie
Az új vezető olyan multinacionális vállalatoknál felelt a kommunikációért és a vállalati kapcsolatokért, mint a Siemens, a Mercedes-Benz kecskeméti gyára valamint az NNG, ahonnan az új vezető érkezik. Korábban pedig a saját cégét irányította. – A felelős kommunikáció, a fenntarthatóság, valamint a magyar nemzetgazdaság fejlődése iránti elkötelezettség olyan értékek, amelyek meghatározták a szakmai pályafutásomat. Örülök, hogy a Heineken Hungáriánál egy olyan csapat része lehetek, ahol ezek az értékek szintén meghatározó szerepet játszanak – mondta Ludvig Orsolya Stefanie.
A Heineken Hungária az elmúlt években aktív szerepet vállalt a felelős alkoholfogyasztás érdekében, jelentős eredményeket ért el a fenntartható működés terén és jelentősen növelte a termékei gyártása során felhasznált magyar alapanyagok használatát, mindennek keretében érdemi segítséget nyújtott a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet kezdeményezéséhez, amely a magyarországi komlótermesztés újraindítását szolgálja.
Az új kommunikációs és vállalati kapcsolatok vezető aktív kapcsolatrendszerrel rendelkezik a hazai felsőoktatásban és a Magyarországon működő nemzetközi vállalatok körében. Nemrégiben választották be az Amerikai-Magyar Kereskedelmi Kamara vezető testületébe, rendszeres előadó a Corvinus Egyetemen és szerepet vállal a Budapesti Műszaki- és Gazdaságtudományi Egyetem életében is. Sikeres vezetői tevékenysége mellett büszke anyaként aktív családi életet is irányít, szabadidejét legszívesebben olvasással vagy sportolással tölti.
Kapcsolódó cikkeink
Trendforduló a fiatalok körében: másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
Beérni látszanak a felelős alkoholfogyasztás érdekében tett erőfeszítések: a HEINEKEN…
Tovább olvasom >Tovább erősíti vezető pozícióját az alkoholmentes sörök piacán a Heineken
Stabil növekedést ért el a Heineken 2024-ben, főként az alkoholmentes…
Tovább olvasom >Fresh Corner kávézó nyílt a Budapesti Corvinus Egyetemen
Új helyszínen, a Budapesti Corvinus Egyetemen nyitotta meg legújabb Fresh…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >