Új vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezető a Heineken Hungáriánál
Felelősség, fenntarthatóság, partnerség – e három érték mentén új vezető irányítja a Heineken Hungária vállalati kapcsolatok és kommunikációs területét, Ludvig Orsolya Stefanie személyében, aki március elsejétől csatlakozik a magyarországi Heineken csapatához.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/01/Orsolya-Stefanie-Ludvig-300x300.gif)
Ludvig Orsolya Stefanie
Az új vezető olyan multinacionális vállalatoknál felelt a kommunikációért és a vállalati kapcsolatokért, mint a Siemens, a Mercedes-Benz kecskeméti gyára valamint az NNG, ahonnan az új vezető érkezik. Korábban pedig a saját cégét irányította. – A felelős kommunikáció, a fenntarthatóság, valamint a magyar nemzetgazdaság fejlődése iránti elkötelezettség olyan értékek, amelyek meghatározták a szakmai pályafutásomat. Örülök, hogy a Heineken Hungáriánál egy olyan csapat része lehetek, ahol ezek az értékek szintén meghatározó szerepet játszanak – mondta Ludvig Orsolya Stefanie.
A Heineken Hungária az elmúlt években aktív szerepet vállalt a felelős alkoholfogyasztás érdekében, jelentős eredményeket ért el a fenntartható működés terén és jelentősen növelte a termékei gyártása során felhasznált magyar alapanyagok használatát, mindennek keretében érdemi segítséget nyújtott a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet kezdeményezéséhez, amely a magyarországi komlótermesztés újraindítását szolgálja.
Az új kommunikációs és vállalati kapcsolatok vezető aktív kapcsolatrendszerrel rendelkezik a hazai felsőoktatásban és a Magyarországon működő nemzetközi vállalatok körében. Nemrégiben választották be az Amerikai-Magyar Kereskedelmi Kamara vezető testületébe, rendszeres előadó a Corvinus Egyetemen és szerepet vállal a Budapesti Műszaki- és Gazdaságtudományi Egyetem életében is. Sikeres vezetői tevékenysége mellett büszke anyaként aktív családi életet is irányít, szabadidejét legszívesebben olvasással vagy sportolással tölti.
Kapcsolódó cikkeink
Fresh Corner kávézó nyílt a Budapesti Corvinus Egyetemen
Új helyszínen, a Budapesti Corvinus Egyetemen nyitotta meg legújabb Fresh…
Tovább olvasom >Közel 5 milliárd euróval járul hozzá a spanyol gazdasághoz a Heineken
A Heineken 2023-ban 4,84 milliárd euróval járult hozzá a spanyol…
Tovább olvasom >A brit Tesco szerint minden eddiginél több alkoholmentes ital fogyhat idén karácsonykor
A brit Tesco idén karácsonykor minden eddiginél nagyobb keresletre számít…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >