Új vállalások a Coca-Colától
A Coca-Cola HBC, mely a Coca-Cola termékek egyik legnagyobb palackozójaként idén harmadszor is a világ legfenntarthatóbban működő palackozója a Dow Jones Fenntarthatósági Index (DJSI) szerint, 7 új, ambiciózus vállalást tett közzé, mely célokat a vállalatnak 2020-ig kell elérnie. Mégpedig:
• a teljes energiafelhasználás 40 százalékát megújuló és tiszta forrásból fedezi;
• a piacra bocsátott csomagolást átlagban 40 százalékban újrahasznosítja;
• az összes PET-palack 20 százalékát újrahasznosított vagy megújuló alapanyagból állítja elő;
• az egy liter üdítőre számított csomagolás mennyiségét 25 százalékkal csökkenti;
• a legfontosabb mezőgazdasági alapanyagok minimum 95 százalékát a fenntartható mezőgazdasági beszerzésre vonatkozó irányelveknek alapján szerzi be;
• az éves, adó előtti nyereségének 2 százalékát közösségfejlesztésre fordítja;
• megduplázza, 10 százalékra növeli azoknak a munkavállalóknak a számát, akik munkaidőben önkéntes munkát végeznek.
A hét új cél a 2015-ben bejelentett két korábbi, szintén 2020-ra vonatkozó vállalást egészíti ki, melyek szerint a cégcsoport vízfelhasználását 30, közvetlen szén-dioxid-kibocsátását pedig 50 százalékkal csökkenti az évtized végére.
Kapcsolódó cikkeink
Új 0,85 literes palackot vezet be a Coca-Cola Németországban
A Coca-Cola 17 év után először új PET-palackmérettel lép piacra…
Tovább olvasom >Megéri fenntartható csomagolásra váltani?
A globális élelmiszeriparban a radikális innovációk száma 2007 óta folyamatosan…
Tovább olvasom >Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >