Új üzlettípust tesztel a Delhaize Belgiumban
A gemblouxi Red Marketben több világszerte már kipróbált kereskedelmi újítást mutat be hazai vásárlóinak a kiskereskedelmi vállalat.
A kétezer négyzetméteres
Red Marketben élelmiszertől a háztartási
vegyiáruig csupán 5.400 terméktípust
forgalmaznak, de azokat szinte diszkont áron. A kereskedelmi
térben számos újdonsággal találkozhatnak
a vevők. A borokat például nem eredet vagy gyártó
szerint, hanem ízek alapján csoportosítva
kínálja a Red Market. A fogyasztók az árukat
bevásárlás közben az üzletben
elhelyezett scannereken lehúzzák és azt egy
speciális táskában helyezik el, így a
kasszához érve jelentősen lecsökken a várakozási
idő.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
December 24–25-én országszerte zárva tartanak a McDonald’s éttermek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Árcsökkentés a Lidlnél: Népszerű vajak érhetőek el olcsóbban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Világszinten is példaértékű az Allee működése fenntarthatósági szempontból
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
