Új üzlettípust tesztel a Delhaize Belgiumban
A gemblouxi Red Marketben több világszerte már kipróbált kereskedelmi újítást mutat be hazai vásárlóinak a kiskereskedelmi vállalat.
A kétezer négyzetméteres
Red Marketben élelmiszertől a háztartási
vegyiáruig csupán 5.400 terméktípust
forgalmaznak, de azokat szinte diszkont áron. A kereskedelmi
térben számos újdonsággal találkozhatnak
a vevők. A borokat például nem eredet vagy gyártó
szerint, hanem ízek alapján csoportosítva
kínálja a Red Market. A fogyasztók az árukat
bevásárlás közben az üzletben
elhelyezett scannereken lehúzzák és azt egy
speciális táskában helyezik el, így a
kasszához érve jelentősen lecsökken a várakozási
idő.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ezek voltak 2024 legkeresettebb műszaki cikkei
Idén sem csökkent a technológia iránti érdeklődés a magyarok körében,…
Tovább olvasom >Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >