Új üzlettípust tesztel a Delhaize Belgiumban
A gemblouxi Red Marketben több világszerte már kipróbált kereskedelmi újítást mutat be hazai vásárlóinak a kiskereskedelmi vállalat.
A kétezer négyzetméteres
Red Marketben élelmiszertől a háztartási
vegyiáruig csupán 5.400 terméktípust
forgalmaznak, de azokat szinte diszkont áron. A kereskedelmi
térben számos újdonsággal találkozhatnak
a vevők. A borokat például nem eredet vagy gyártó
szerint, hanem ízek alapján csoportosítva
kínálja a Red Market. A fogyasztók az árukat
bevásárlás közben az üzletben
elhelyezett scannereken lehúzzák és azt egy
speciális táskában helyezik el, így a
kasszához érve jelentősen lecsökken a várakozási
idő.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
10 éves a MOL Fresh Corner – az olimpiai bajnoktól a Tankcsapdáig mindenki az ország legkedveltebb hot-dogját ünnepli
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Maklárról a csillagokig: az űrcsoki utazása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Exkluzív vásárlói bulit szervez a Lidl az egyik budapesti üzletébe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >