Új üzlettípust tesztel a Delhaize Belgiumban
A gemblouxi Red Marketben több világszerte már kipróbált kereskedelmi újítást mutat be hazai vásárlóinak a kiskereskedelmi vállalat.
A kétezer négyzetméteres
Red Marketben élelmiszertől a háztartási
vegyiáruig csupán 5.400 terméktípust
forgalmaznak, de azokat szinte diszkont áron. A kereskedelmi
térben számos újdonsággal találkozhatnak
a vevők. A borokat például nem eredet vagy gyártó
szerint, hanem ízek alapján csoportosítva
kínálja a Red Market. A fogyasztók az árukat
bevásárlás közben az üzletben
elhelyezett scannereken lehúzzák és azt egy
speciális táskában helyezik el, így a
kasszához érve jelentősen lecsökken a várakozási
idő.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >