Új üzlettípust tesztel a Delhaize Belgiumban
A gemblouxi Red Marketben több világszerte már kipróbált kereskedelmi újítást mutat be hazai vásárlóinak a kiskereskedelmi vállalat.
A kétezer négyzetméteres
Red Marketben élelmiszertől a háztartási
vegyiáruig csupán 5.400 terméktípust
forgalmaznak, de azokat szinte diszkont áron. A kereskedelmi
térben számos újdonsággal találkozhatnak
a vevők. A borokat például nem eredet vagy gyártó
szerint, hanem ízek alapján csoportosítva
kínálja a Red Market. A fogyasztók az árukat
bevásárlás közben az üzletben
elhelyezett scannereken lehúzzák és azt egy
speciális táskában helyezik el, így a
kasszához érve jelentősen lecsökken a várakozási
idő.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >