Új üzletkoncepcióval terjeszkedik a Budni drogéria az Edeka-láncban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 06. 07. 09:16

Új shop-in-shop koncepcióval terjeszkedik a Budni drogérialánc az Edeka és Marktkauf láncokban Németország délnyugati régiójában. Jürgen Mäder, az Edeka Südwest ügyvezetője szerint a koncepció tökéletesen illik az Edeka-üzletekbe.

Az úgynevezett Budni Beautybox egy Baden-Württemberg tartományban található E-Centerben nyílt meg, újabb hat ilyen nyitással még idén a tervekben, és középtávon számos új lokáció lesz elérhető a régióban.

A moduláris felépítésű új koncepció alkalmazkodik az Edeka üzletek mindenkori adottságaihoz, és akár 250 négyzetméteres területen kínál akár 8500 cikkből álló drogériaválasztékot, amely elsősorban a testápolási termékek köré épül. A Budni különösen a fenntarthatóság és a natúrkozmetikumok területén szeretne jó pontokat szerezni; emellett az üzletek dekorkozmetikumokat, illatszereket, arc-, haj- és fogápolási termékeket kínálnak. Számos ismert márkás termék mellett saját márkák is megtalálhatók a polcokon.

– A vásárlók a jövőben megspórolhatják maguknak az extra utat a drogériába, hiszen a Beautybox teljes körű drogériaválasztékot kínál versenyképes áron – mondta el Jürgen Mäder.

– A Budni-val az a célunk, hogy a független Edeka-kereskedők kompetenciáját erősítsük a drogéria területen – közölte Claas Meineke, a hamburgi székhelyű Budni Handels- und Servicegesellschaft ügyvezető igazgatója.

Lebensmittelpraxis

Kapcsolódó cikkeink