Új üzletkoncepcióval terjeszkedik a Budni drogéria az Edeka-láncban
Új shop-in-shop koncepcióval terjeszkedik a Budni drogérialánc az Edeka és Marktkauf láncokban Németország délnyugati régiójában. Jürgen Mäder, az Edeka Südwest ügyvezetője szerint a koncepció tökéletesen illik az Edeka-üzletekbe.
Az úgynevezett Budni Beautybox egy Baden-Württemberg tartományban található E-Centerben nyílt meg, újabb hat ilyen nyitással még idén a tervekben, és középtávon számos új lokáció lesz elérhető a régióban.
A moduláris felépítésű új koncepció alkalmazkodik az Edeka üzletek mindenkori adottságaihoz, és akár 250 négyzetméteres területen kínál akár 8500 cikkből álló drogériaválasztékot, amely elsősorban a testápolási termékek köré épül. A Budni különösen a fenntarthatóság és a natúrkozmetikumok területén szeretne jó pontokat szerezni; emellett az üzletek dekorkozmetikumokat, illatszereket, arc-, haj- és fogápolási termékeket kínálnak. Számos ismert márkás termék mellett saját márkák is megtalálhatók a polcokon.
– A vásárlók a jövőben megspórolhatják maguknak az extra utat a drogériába, hiszen a Beautybox teljes körű drogériaválasztékot kínál versenyképes áron – mondta el Jürgen Mäder.
– A Budni-val az a célunk, hogy a független Edeka-kereskedők kompetenciáját erősítsük a drogéria területen – közölte Claas Meineke, a hamburgi székhelyű Budni Handels- und Servicegesellschaft ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Kilencmillió eurós finanszírozáshoz jutott a vegán kutyaeledel-gyártó német Vegdog
A müncheni székhelyű vegán és gluténmentes kutyaeledelt gyártó Vegdog kilencmillió…
Tovább olvasom >Új dinamikák a drogériapiacon: a dm vezet, a Müller megelőzte a Rossmannt
A hazai drogérialáncok élmezőnyében komoly átrendeződés zajlott le 2024-ben: a…
Tovább olvasom >Digitális kedvezményappot indított a német Norma
Németországban új digitális kedvezményalkalmazást indított a Norma diszkontlánc június 2-án…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drága csemege lesz idén a meggy – történelmi mélyponton a termés
Sosem látott feszültség előzi meg az idei meggyszezont: a hazai…
Tovább olvasom >Szallas.hu: a Balaton a legnépszerűbb úti cél pünkösdkor
A pünkösdi hosszú hétvége foglalásainak régiós összesítéséből kiderült, hogy a…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >