Új üzletkoncepcióval terjeszkedik a Budni drogéria az Edeka-láncban
Új shop-in-shop koncepcióval terjeszkedik a Budni drogérialánc az Edeka és Marktkauf láncokban Németország délnyugati régiójában. Jürgen Mäder, az Edeka Südwest ügyvezetője szerint a koncepció tökéletesen illik az Edeka-üzletekbe.
Az úgynevezett Budni Beautybox egy Baden-Württemberg tartományban található E-Centerben nyílt meg, újabb hat ilyen nyitással még idén a tervekben, és középtávon számos új lokáció lesz elérhető a régióban.
A moduláris felépítésű új koncepció alkalmazkodik az Edeka üzletek mindenkori adottságaihoz, és akár 250 négyzetméteres területen kínál akár 8500 cikkből álló drogériaválasztékot, amely elsősorban a testápolási termékek köré épül. A Budni különösen a fenntarthatóság és a natúrkozmetikumok területén szeretne jó pontokat szerezni; emellett az üzletek dekorkozmetikumokat, illatszereket, arc-, haj- és fogápolási termékeket kínálnak. Számos ismert márkás termék mellett saját márkák is megtalálhatók a polcokon.
– A vásárlók a jövőben megspórolhatják maguknak az extra utat a drogériába, hiszen a Beautybox teljes körű drogériaválasztékot kínál versenyképes áron – mondta el Jürgen Mäder.
– A Budni-val az a célunk, hogy a független Edeka-kereskedők kompetenciáját erősítsük a drogéria területen – közölte Claas Meineke, a hamburgi székhelyű Budni Handels- und Servicegesellschaft ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Szeptemberben bezárja online üzletét az Aldi Németországban
Németországban bezárja közös online üzletét az Aldi Nord és az Aldi…
Tovább olvasom >Közös versenyen keresi Németországban a ProVeg és a Lidl a legjobb sajtalternatívákat
A Lidl Németország és a ProVeg Incubator együtt igyekeznek az…
Tovább olvasom >A skandinávok az érintésmentes fizetést szeretik, a németek viszont a készpénzhez ragaszkodnak
Míg Németországban és Ausztriában továbbra is a készpénzes fizetés a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság az uniós borágazat versenyképességének erősítésére tett javaslatot
Az Európai Bizottság intézkedéseket javasol az európai borágazat versenyképességének, ellenálló…
Tovább olvasom >Jägermeister Orange: jéghideg újdonság a szicíliai narancs aromájával
1400 órányi szicíliai napfény, 56 gyógynövény és három narancs aromája…
Tovább olvasom >