Új üzletkoncepcióval terjeszkedik a Budni drogéria az Edeka-láncban
Új shop-in-shop koncepcióval terjeszkedik a Budni drogérialánc az Edeka és Marktkauf láncokban Németország délnyugati régiójában. Jürgen Mäder, az Edeka Südwest ügyvezetője szerint a koncepció tökéletesen illik az Edeka-üzletekbe.
Az úgynevezett Budni Beautybox egy Baden-Württemberg tartományban található E-Centerben nyílt meg, újabb hat ilyen nyitással még idén a tervekben, és középtávon számos új lokáció lesz elérhető a régióban.
A moduláris felépítésű új koncepció alkalmazkodik az Edeka üzletek mindenkori adottságaihoz, és akár 250 négyzetméteres területen kínál akár 8500 cikkből álló drogériaválasztékot, amely elsősorban a testápolási termékek köré épül. A Budni különösen a fenntarthatóság és a natúrkozmetikumok területén szeretne jó pontokat szerezni; emellett az üzletek dekorkozmetikumokat, illatszereket, arc-, haj- és fogápolási termékeket kínálnak. Számos ismert márkás termék mellett saját márkák is megtalálhatók a polcokon.
– A vásárlók a jövőben megspórolhatják maguknak az extra utat a drogériába, hiszen a Beautybox teljes körű drogériaválasztékot kínál versenyképes áron – mondta el Jürgen Mäder.
– A Budni-val az a célunk, hogy a független Edeka-kereskedők kompetenciáját erősítsük a drogéria területen – közölte Claas Meineke, a hamburgi székhelyű Budni Handels- und Servicegesellschaft ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Hogyan alakul a világgazdaság idén?
Az Egyesült Államok növekedése stabil, Európa és Kína újabb kihívásokkal…
Tovább olvasom >Papíralapú kávékapszulákat vezet be a Nespresso Németországban
2025. február 17-től Németország-szerte kaphatók a Nespresso papíralapú kávékapszulái. Az…
Tovább olvasom >Digitális kuponokkal támogatja az omnichannel terjeszkedést a Rossmann Németországban
A lendületes nemzetközi növekedésnek és az ambiciózus beruházásoknak köszönhetően a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >