Új üzletkoncepcióval terjeszkedik a Budni drogéria az Edeka-láncban
Új shop-in-shop koncepcióval terjeszkedik a Budni drogérialánc az Edeka és Marktkauf láncokban Németország délnyugati régiójában. Jürgen Mäder, az Edeka Südwest ügyvezetője szerint a koncepció tökéletesen illik az Edeka-üzletekbe.
Az úgynevezett Budni Beautybox egy Baden-Württemberg tartományban található E-Centerben nyílt meg, újabb hat ilyen nyitással még idén a tervekben, és középtávon számos új lokáció lesz elérhető a régióban.
A moduláris felépítésű új koncepció alkalmazkodik az Edeka üzletek mindenkori adottságaihoz, és akár 250 négyzetméteres területen kínál akár 8500 cikkből álló drogériaválasztékot, amely elsősorban a testápolási termékek köré épül. A Budni különösen a fenntarthatóság és a natúrkozmetikumok területén szeretne jó pontokat szerezni; emellett az üzletek dekorkozmetikumokat, illatszereket, arc-, haj- és fogápolási termékeket kínálnak. Számos ismert márkás termék mellett saját márkák is megtalálhatók a polcokon.
– A vásárlók a jövőben megspórolhatják maguknak az extra utat a drogériába, hiszen a Beautybox teljes körű drogériaválasztékot kínál versenyképes áron – mondta el Jürgen Mäder.
– A Budni-val az a célunk, hogy a független Edeka-kereskedők kompetenciáját erősítsük a drogéria területen – közölte Claas Meineke, a hamburgi székhelyű Budni Handels- und Servicegesellschaft ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Újratölthető üvegekben kezd bort kínálni az Edeka Südwest
Németországban elsőként vezet be az Edeka Südwest többször használható boros…
Tovább olvasom >Állatjólét terén Németországban az ALDI Süd és a Kaufland jár az élen
Állatjóléti törekvések terén a német élelmiszer-kiskereskedelmi láncok közül az ALDI…
Tovább olvasom >Ásványvízüzemmel bővült a németországi Refresco portfóliója
Megállapodott a Refresco Németországban a Berentzen-Gruppe leányvállalatával, a Vivarisszal a…
Tovább olvasom >További cikkeink
FAO: Itt az idő, hogy valósággá tegyük az egészséges, tápláló és megfizethető étrendhez való jogot
Az idei élelmezési világnap témája „Az élelemhez való jog a jobb életért…
Tovább olvasom >Stabilizálódott a termőterület nagysága a hazai dohányágazatban
Az ágazat szereplői bizakodással vetették bele magukat az idei munkába…
Tovább olvasom >Beindulnak az online előfizetéses hűségprogramok Magyarországon
Az előfizetéses hűségprogramok előnyei közül a legvonzóbb a vásárlás teljes…
Tovább olvasom >