Új üzleti modell
Új üzleti modell tesztelésébe fogott a Tchibo a magyar piacon. Ennek első lépéseként november 15-én üzletet nyit a fővárosban, az Aréna Plazában.Itt nem csupán kiváló minőségű szemes és őrölt-pörkölt kávékat lehet vásárolni, hanem divatos és modern termékek széles körét, mégpedig kávézó környezetben. A folyamatosan változó kínálatban a gyermekjáték éppúgy megtalálható, mint a széldzseki vagy az MP3-as lejátszó.
– Nagy örömünkre szolgál, hogy megnyithatjuk első üzletünket Budapesten. Érdeklődéssel várjuk, hogy a magyar vásárlók hogyan fogadják a Tchibo egyedülálló üzleti modelljét. Biztosak vagyunk benne, hogy sikerül felkeltenünk érdeklődésüket az újszerű környezetben kínált, jó minőségű termékek iránt – nyilatkozta Torsten Kaack, a Tchibo Budapest Kft. ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >