Új üzleti modell
Új üzleti modell tesztelésébe fogott a Tchibo a magyar piacon. Ennek első lépéseként november 15-én üzletet nyit a fővárosban, az Aréna Plazában.Itt nem csupán kiváló minőségű szemes és őrölt-pörkölt kávékat lehet vásárolni, hanem divatos és modern termékek széles körét, mégpedig kávézó környezetben. A folyamatosan változó kínálatban a gyermekjáték éppúgy megtalálható, mint a széldzseki vagy az MP3-as lejátszó.
– Nagy örömünkre szolgál, hogy megnyithatjuk első üzletünket Budapesten. Érdeklődéssel várjuk, hogy a magyar vásárlók hogyan fogadják a Tchibo egyedülálló üzleti modelljét. Biztosak vagyunk benne, hogy sikerül felkeltenünk érdeklődésüket az újszerű környezetben kínált, jó minőségű termékek iránt – nyilatkozta Torsten Kaack, a Tchibo Budapest Kft. ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >Új nemzetközi partner a Baker McKenzie-nél
A Baker McKenzie 2025. július 1-jével Kovács Benedeket, a budapesti…
Tovább olvasom >Új fúziók, új élmény: megújult ízekkel és arculattal tért vissza a Fuze Tea
A tea, gyümölcsök és gyógynövények harmonikus kombinációjára épülő Fuze Tea…
Tovább olvasom >