Új üzleti modell
Új üzleti modell tesztelésébe fogott a Tchibo a magyar piacon. Ennek első lépéseként november 15-én üzletet nyit a fővárosban, az Aréna Plazában.Itt nem csupán kiváló minőségű szemes és őrölt-pörkölt kávékat lehet vásárolni, hanem divatos és modern termékek széles körét, mégpedig kávézó környezetben. A folyamatosan változó kínálatban a gyermekjáték éppúgy megtalálható, mint a széldzseki vagy az MP3-as lejátszó.
– Nagy örömünkre szolgál, hogy megnyithatjuk első üzletünket Budapesten. Érdeklődéssel várjuk, hogy a magyar vásárlók hogyan fogadják a Tchibo egyedülálló üzleti modelljét. Biztosak vagyunk benne, hogy sikerül felkeltenünk érdeklődésüket az újszerű környezetben kínált, jó minőségű termékek iránt – nyilatkozta Torsten Kaack, a Tchibo Budapest Kft. ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A karácsonyfa-vásárlás is digitalizálódik: rohamosan nő az igény az online rendelésre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egyre tudatosabbak a gyerekek: 2025-ben is több mint 8 ezer kisiskolás vett részt az Etesd az Eszed oktatóprogram Kihívásában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az OKSZ tagjai azokért, akiknél nem jön a Jézuska
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
