Új üzleti modell
Új üzleti modell tesztelésébe fogott a Tchibo a magyar piacon. Ennek első lépéseként november 15-én üzletet nyit a fővárosban, az Aréna Plazában.Itt nem csupán kiváló minőségű szemes és őrölt-pörkölt kávékat lehet vásárolni, hanem divatos és modern termékek széles körét, mégpedig kávézó környezetben. A folyamatosan változó kínálatban a gyermekjáték éppúgy megtalálható, mint a széldzseki vagy az MP3-as lejátszó.
– Nagy örömünkre szolgál, hogy megnyithatjuk első üzletünket Budapesten. Érdeklődéssel várjuk, hogy a magyar vásárlók hogyan fogadják a Tchibo egyedülálló üzleti modelljét. Biztosak vagyunk benne, hogy sikerül felkeltenünk érdeklődésüket az újszerű környezetben kínált, jó minőségű termékek iránt – nyilatkozta Torsten Kaack, a Tchibo Budapest Kft. ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >