Új üzletfejlesztési és értékesítési vezető a Mastercard magyarországi csapatában
Berkes Tibor lett a Mastercard új üzletfejlesztési és értékesítési vezetője. A szakember idén nyáron csatlakozott a budapesti irodához, ő felel mostantól a bankkártya alaptermékekért, a vállalati kártyatermékekért, a prepaid-kártyaprogramok, valamint az értéknövelt banki szolgáltatások irányításáért Magyarországon, Horvátországban és Szlovéniában.
Berkes Tibor a mobil telekommunikációs szektorból érkezett a Mastercardhoz. Több mint tíz évig dolgozott a Telenor csoportnál, ahol elsődleges feladata új és innovatív mobil pénzügyi szolgáltatások kialakítása és sikeres piaci bevezetése volt. Telenoros pályafutása mellett 2010 – 2016 között az MPP Magyarország Zrt. igazgatótanácsának tagja volt, 2011-ben aktív szerepet vállalt a Mobiltárca Szövetség létrehozásában. Telekommunikációs pályafutását megelőzően Berkes Tibor a NetLock minősített hitelesítés- és időbélyegzés-szolgáltatónál foglalkozott az elektronikus tanúsítványok, az elektronikus aláírás és titkosítás témakörével, majd az angliai Oxford Brookes University előadója volt.
A 42 éves szakember 2001-ben a Nemzetközi Üzleti Főiskolán közgazdasági, majd ösztöndíjasként az angliai Oxford Brookes Univerity-n MBA diplomát szerzett. A Mastercardnál Szendrei Szabolcs munkáját vette át, akit a Mastercard Europe tavasszal az európai hitelkártyákért felelős csapatának vezetőjévé nevezett ki.
Kapcsolódó cikkeink
A kiberbűnözés kora 2025 – Új gazdasági realitás
A kiberbűnözés éves globális kára 2028-ra elérheti a 14 ezer…
Tovább olvasom >K&H: hány forintért kártyáztak a magyarok külföldön?
Közel 3 millió alkalommal vásároltak külföldön a K&H bankkártyás ügyfelei…
Tovább olvasom >Egy év alatt félúton a Mastercard tokenizációs átalakulása Európában
Egy évvel azt követően, hogy a Mastercard bejelentette célját: 2030-ra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendhagyó versenyen születhet meg a jövő vásárlási élménye
Elindult a jelentkezés Magyarország első bevásárlóközpontban szervezett hackathonjára. A Westend…
Tovább olvasom >Nyári szünet: több százezer forintot költenek a magyar családok
A nyári szünet a kikapcsolódás mellett komoly logisztikai feladatokat és…
Tovább olvasom >Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >