Új üzletfejlesztési és értékesítési vezető a Mastercard magyarországi csapatában
Berkes Tibor lett a Mastercard új üzletfejlesztési és értékesítési vezetője. A szakember idén nyáron csatlakozott a budapesti irodához, ő felel mostantól a bankkártya alaptermékekért, a vállalati kártyatermékekért, a prepaid-kártyaprogramok, valamint az értéknövelt banki szolgáltatások irányításáért Magyarországon, Horvátországban és Szlovéniában.
Berkes Tibor a mobil telekommunikációs szektorból érkezett a Mastercardhoz. Több mint tíz évig dolgozott a Telenor csoportnál, ahol elsődleges feladata új és innovatív mobil pénzügyi szolgáltatások kialakítása és sikeres piaci bevezetése volt. Telenoros pályafutása mellett 2010 – 2016 között az MPP Magyarország Zrt. igazgatótanácsának tagja volt, 2011-ben aktív szerepet vállalt a Mobiltárca Szövetség létrehozásában. Telekommunikációs pályafutását megelőzően Berkes Tibor a NetLock minősített hitelesítés- és időbélyegzés-szolgáltatónál foglalkozott az elektronikus tanúsítványok, az elektronikus aláírás és titkosítás témakörével, majd az angliai Oxford Brookes University előadója volt.
A 42 éves szakember 2001-ben a Nemzetközi Üzleti Főiskolán közgazdasági, majd ösztöndíjasként az angliai Oxford Brookes Univerity-n MBA diplomát szerzett. A Mastercardnál Szendrei Szabolcs munkáját vette át, akit a Mastercard Europe tavasszal az európai hitelkártyákért felelős csapatának vezetőjévé nevezett ki.
Kapcsolódó cikkeink
AI, digitalizáció, mobiltárcák és a tokenizáció
Alig néhány év kellett ahhoz, hogy gyökeresen átalakuljon a fizetések…
Tovább olvasom >Nyitottak a német vásárlók a biometrikus azonosítással történő fizetésre
Egy friss Mastercard-felmérés szerint a német fogyasztók 43%-a nyitott arra,…
Tovább olvasom >A kártyás fizetés ma már alapelvárás a kereskedőktől
„A kártyaelfogadás ma már olyan, mint egy közműszolgáltatás: alapelvárás. Aki…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >