Új üzletet nyitott a SPAR Budán
Több mint 300 millió forintot fordított új budapesti üzletének megnyitására a SPAR. A Retek utcai szupermarket széles termékkínálattal várja vásárlóit.
„Ebben az évben összesen öt új áruházat nyitunk országszerte, ezek közül az elsőt Budapest egyik közlekedési ütőerének, a Széll Kálmán térnek a közelében adtuk át a közönségnek mintegy 300 millió forintos beruházást követően. A jelentős átmenő forgalom mellett a közelben számos munkahely is található, ezért nagy hangsúlyt fektettünk arra, hogy olyan napi fogyasztási cikkek is megjelenjenek a kínálatban, amelyeket útközben, vagy ebédszünetben is el lehet fogyasztani. Az új üzletünk nyitásával 20 munkahelyet teremtettünk”, hangsúlyozta Maczelka Márk kommunikációs vezető.
A Retek utcai SPAR a vállalat legújabb letisztult, modern külsőre és áttekinthető belső térre épülő koncepcióját követi. Az új, 254 négyzetméteres üzletnek két be- és kijárata is van, a vásárlók a Széll Kálmán tér irányából és a Retek utca felől is mozgásérzékelős automata kapukon keresztül juthatnak be az eladótérre. A kasszazónát is ennek megfelelően alakították ki.
Az üzlet termékkínálata a friss árura helyezi a hangsúlyt: zöldségek, gyümölcsök, hús-, pékáruk széles választéka megtalálható itt. Ezen kívül a SPAR to Go hidegkonyhai és grilltermékei, valamint szendvicsek és saláták is vásárolhatóak, amelyeket a munkahelyi ebédnél, vagy este otthon is elfogyaszthatnak a vásárlók.
Az üzlet kialakításakor nagyon fontos szempont volt, hogy a modern berendezések kevés energiát fogyasszanak, ezért a világítástechnika és a gépészet is ennek szellemében készült el.
A SPAR a közeljövőben újabb új és modernizált áruházat ad át a közönségnek. Idén összesen 23 milliárd forintot fordítanak fejlesztésekre.
Az új üzlet elérhetősége és nyitva tartása:
1024 Budapest, Retek utca 4.
Hétfő-péntek: 6:30-22:00
Szombat: 8:00-22:00
Vasárnap: 9:00-20:00
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált…
Tovább olvasom >Gazdag zöldségkínálattal találkozhatnak a fogyasztók a húsvét előtti időszakban
Bőséges zöldségkínálattal várják a vásárlókat a hazai boltok, a hazai…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >