Új üzletet nyit a sportszerárusító
Új üzletet nyit a Decathlon Budapesten, a Nyugati téren. A cégnek ez lesz Magyarországon a 18. egysége.
A Decathlon 38 országban van jelen. Magyarországon most 17 áruháza van, tavaly nyitotta meg az eddigi utolsót Szolnokon. A cégnek nyolc megyében még nincs üzlete Magyarországon.
A Nyugati téri lesz a 18. magyarországi üzlete. Az új bolt augusztus 27-én, szombaton nyit. A sportszereket árusító üzletláncnak Budapest környékén több üzlete is van, Csömörön, Maglódon, Soroksáron, Dunakeszin és Budaörsön. A cég Facebook-oldalán azt írják,
na végre nem kell kibuszozni a világ végre, szuper ötlet, hogy a Budapest belvárosában is üzletet nyitnak.”
A Decathlon Magyarország 2015-ben 35 milliárd forintos nettó árbevételt ért el – közölte a francia sportszeráruház-láncot működtető Tízpróba Magyarország Kft.
A Magyarországon jelenleg 1000 munkavállalót foglalkoztató cég tavaly közel 17 százalékkal növelte a forgalmát.
A nyilvánosan elérhető cégadatok szerint a Tízpróba Magyarország Kft. 2014-ben mintegy 28,5 milliárd forint nettó árbevételt realizált a belföldi értékesítésekből a megelőző évi csaknem 21,5 milliárd forintot követően.
A cég több mint 300 millió forinttal tudta növelni adózott eredményét, amely 680 millió forintot tett ki, szemben a 2013-as 342 millió forinttal. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Versenyhivatali eljárás indult a Decathlon magyarországi cége ellen
A GVH szerint megtévesztő árak, valótlan akciók és félrevezető készletinformációk…
Tovább olvasom >Megnyitotta első üzletét a Nestlé Portugáliában
A Nestlé Portugal megnyitotta első kiskereskedelmi üzletét az országban, a…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >A H&M megérzi a kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés hatásait
A kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés negatívan hat a…
Tovább olvasom >Túlad a Cinzanón és a Frattinin a Campari
Az olasz Campari csoport eladja két ismert márkáját, a Cinzano…
Tovább olvasom >