Új üzletek a Corvinban
A hamarosan egy éves fennállását ünneplő Corvin Bevásárlóközpont szolgáltatási palettája szeptember-október hónapokban további 10 új üzlettel bővül.
Az új bérlők között olyan hazai és nemzetközi márkák képviselőit találjuk, mint az Adidas, a Charles Vögele, az Euronics, az Imory Virág és Enteriőr, a Jóasszony Étterem, az MK Leder, az Oscom, az Elight, a Takko, és a Triumph. A folyamatosan bővülő, impresszív bérlői-mix révén egyfelől a minél szélesebb vásárlóközönség kiszolgálására törekszik a bevásárlóközpont vezetősége, másfelől pedig a bevásárlóközpont iránti beruházási hajlandóság alátámasztja a Corvin, valamint az üzemeltető-tulajdonos Ségécé Csoport hosszú távú üzemeltetési filozófiáját is.
A Corvin Bevásárlóközpont tavaly ősszel látványos keretek között nyitotta meg kapuit a nagyközönség előtt, és már az első héten több mint kétszázezres látogatószámot könyvelhetett el. A bevásárlóközpont építése 2007-ben indult a Corvin Negyedben – amely Közép-Európa eddigi legnagyobb városmegújító programja -, majd a Klépierre Ségécé Csoport megvásárolta az épületegyüttest, amely végül 2010 őszén került átadásra.
A nyitás óta eltelt közel egy év alatt – köszönhetően az épület kedvező adottságainak, a bevásárlóközpont által kínált emberközpontú szolgáltatásoknak és szolgáltatási egységeknek – a Corvin képes volt egy stabil vendégkör kiépítésére és megtartására, a kibővült üzletkínálat révén pedig mostantól minél szélesebb vásárlóréteget igyekszik megszólítani. A Corvin Negyed – amelynek az egyik mérföldköve volt a Corvin Bevásárlóközpont átadása – folyamatosan bővülő infrastrukturális fejlesztéseinek köszönhetően, mint például az egységes köztéri elnevezés, a Life 1 wellness központ, valamint a Corvin Sétányon megnyílt szórakoztató- és vendéglátóegységek mind-mind hozzájárulnak ahhoz, hogy a 8. kerület szíve valóban megteljen élettel.
„Nemsokára ünnepeljük az egy éves születésnapunkat, amelynek keretében számos szórakoztató programmal és meglepetésekkel várjuk a látogatóinkat. Bár nem szokás előre inni a medve bőrére, de azt már most elmondhatom, hogy az elmúlt egy év beváltotta a hozzáfűzött reményeket, és nagy lelkesedéssel várjuk a következő időszakot is, amely reményeink szerint a látogatóink kényelmének maximális kiszolgálására való törekvés, illetve a bérlőinkkel való jó kapcsolat fenntartása révén továbbra is sikeres lesz.”- idézi Nagy Évát, a bevásárlóközpont igazgatónőjét a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: októberben 3,2 százalékkal nőttek átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapjához képest
2024. októberben a fogyasztói árak átlagosan 3,2 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >Az ételmentés menő! De vajon mennyire?- Lezajlott a Munch sajtóeseménye
“Miért menő az ételmentés?” címmel szervezett sajtóeseményt a Munch, melynek…
Tovább olvasom >