Új üzletág, új vezető a Woltnál
Új üzletág élére nevezett ki vezetőt a Wolt: Tausz Péter a dinamikusan fejlődő Wolt Drive magyarországi kiépítéséért és irányításáért felel. A jogász végzettségű szakember kutatói és vállalkozói háttérrel egyaránt rendelkezik, a Fruccola étteremhálózattól érkezett a Wolt Magyarország Kft-hez.

Tausz Péter
Tausz Péter a Szegedi Tudományegyetemen szerzett jogász diplomát, majd az Amerikai Kereskedelmi Kamaránál helyezkedett el, ahol a felelős társaságirányítás, üzleti etika és transzparencia munkacsoportokat koordinálta. Pályáján a következő nagy mérföldkövet a Transparency International jelentette, ahol a magánszektor és közbeszerzés programok kiépítését vállalta el. Többéves sikeres kutatói munkája után meghívást kapott a szervezet berlini központjába, ahol a 120 országban működő jogsegélyszolgálat szakmai vezetésével foglalkozott. Budapestre visszatérve egy családi vállalkozásban folytatta: a Fruccola éttermek vezetésébe szállt be. Egy automata étteremhálózatot is kifejlesztettek, amely egyedi mobilalkalmazással tette lehetővé az ételek kiadását számos irodaházban – ez a projekt azonban a covid-járvány alatt meghonosult home office-megoldások mellett nem tudott életben maradni. Az ételek és a technológia iránti rajongása töretlen maradt, ezért számára egyenes út vezetett a Wolthoz.
A Wolt Drive menedzsereként Péter feladata, hogy a Wolt és a Doordash szinte minden országában jelenlévő terméket minél gyorsabban, minél szélesebb közönséggel megismertesse Magyarországon is. A Wolt Drive tulajdonképpen egy órán belüli kiszállítást kínál webshopok, kereskedők számára. Az az online kereskedő, amelyik integrálja a Wolt Drive-ot, mint szállítási opciót, a lehető legrövidebb időn belül eljuttathatja a megrendelt termékeket a vásárlói számára a Wolt futár partnerei segítségével.
„Nagyon hiszek a Wolt Drive sikerében, leginkább azért, mert egy hihetetlenül profi csapatra tudunk építeni, az ország egyik legnagyobb flottájával, a világ leginnovatívabb és leginkább ügyfélbarát logisztikai rendszerével, egyik legjobb ügyfélszolgálatával dolgozhatunk együtt. A piaci igény a nemzetközi trendek hatására pedig folyamatosan növekszik, így óriási lehetőség van a kezünkben”
– mondta el várakozásairól Tausz Péter, a Wolt Magyarország Kft. Wolt Drive üzletágért felelős menedzsere.
„Az immáron öt éve Magyarországon is jelenlévő Wolt minden irányban hatalmasat nőtt az indulás óta: nemcsak az aktív futár partnerek száma emelkedett néhány tucatról több mint 7000 főre, vagy bővült jelentősen szolgáltatási területünk, és Budapest mellett idén év végére csaknem 60 további településen jelen leszünk, hanem a szolgáltatásaink típusai is változtak. A Wolt már messze nemcsak ételek szállításában közreműködik – a Wolt Drive magyarországi megjelenése ennek a fejlődésnek a szerves része. Bízom benne, hogy Péter vezetésével ez az üzletág ugyanúgy a Wolt-országok élvonalába fog tartozni, mint sok más területünk”
– fejezte ki reményét a Wolt Drive jövőjét illetően Tajta Ákos, a Wolt regionális ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Immár ajándékozni is tudunk a Wolt-applikáción keresztül
Új funkció a Wolton: immár ajándékozni is tudunk az applikáción…
Tovább olvasom >40 magyar város 73 SPAR üzletének több mint 8000 termékét viszi házhoz a Wolt: Már a heti nagybevásárlást is online intézik a magyarok
Bolti árakon intézi helyettünk a nagybevásárlást a SPAR 73 magyarországi…
Tovább olvasom >Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >