Új üzemet épít a SPAR Üllőn
Több mint 1,2 milliárd forintos beruházás keretében valósul meg a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. új üzeme. A vállalat üllői logisztikai központjának területén épülő létesítményben majonézes saláták és szendvicsek összeállítását végzik majd.
„A fogyasztói igények változásával az elmúlt években jelentősen megnőtt a kereslet az olyan élelmiszerek iránt, amelyek gyors, ugyanakkor minőségi, tartalmas étkezést jelentenek a rohanó hétköznapokon. A SPAR termékfejlesztései között fontos helyen áll a convenience, azaz a kényelmi termékek bővítése. Ma már 105 SPAR és INTERSPAR áruházban találkozhatnak a vásárlók a minőségi alapanyagokból készült hideg szendvics- és salátakínálatunkkal. Vásárlóink szélesebb körű kiszolgálása érdekében úgy döntöttünk, hogy ezeket a termékeket egy önálló gyártóegységben, az új és korszerű SPAR ENJOY! Convenience üzemben állítják össze munkatársaink a jövőben”, hangsúlyozta Maczelka Márk kommunikációs vezető.
Az 1500 négyzetméteres üzem építése 2017 júliusában kezdődött, és átadása 2018 elejére várható. A zöldmezős beruházás költségvetése mintegy 1,2 milliárd forint, amelyből a technológia és a berendezések 250 millió forintba kerülnek. A legmagasabb élelmiszerbiztonsági követelményeknek megfelelő létesítmény két csomagolósorral fog működni. A beruházást a SPAR saját erőből valósítja meg, s az első fázis várhatóan ötven munkahelyet teremt majd.
Az üllői convenience üzemben a legmodernebb technológiával, többféle kiszerelésben, 15 féle majonéz alapú saláta és 15 féle szendvics készül 2018 tavaszától, de a későbbiekben a választék folyamatosan bővülni fog. A húskészítményt tartalmazó szendvicsekbe és salátákba a SPAR bicskei Regnum húsüzemében készülő minőségi termékek kerülnek. A vállalat rövidtávú célja, hogy az ország az összes SPAR, City SPAR és INTERSPAR áruházát ellássa az Üllőn készülő minőségi termékekkel.
Kapcsolódó cikkeink
Hasít a Demján Sándor 1+1 KKV Beruházás-élénkítő Támogatási Program
Magyarország forrásainak a magyar családoknál és a vállalkozásoknál van a…
Tovább olvasom >2,75 milliárd dolláros beruházást jelentett be a Heineken Mexikóban
A Heineken mintegy 2,75 milliárd dollár értékű beruházást hajt végre…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Beruházunk, mégsem haladunk
A GKI az elmúlt időszakban átfogó elemzéssorozatot készített a magyar…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >Megőrizte első helyét az online élelmiszerpiacon a Kifli.hu
A Kifli.hu került a dobogó legfelső fokára az idéntől már…
Tovább olvasom >SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >