Új üzemeltetési igazgató az ORLEN Hungary-nél
Gyúrós Péter 2025. március 17-től az ORLEN Hungary Retail Operations igazgatójaként csatlakozott a vállalathoz. Több mint két évtizedes tapasztalatával a kiskereskedelmi és üzemanyagpiacon meghatározó szereplőként erősíti az ORLEN magyarországi működését.

Gyúrós Péter
Nemzetközi tapasztalat és kiemelkedő eredmények Gyúrós Péter pályafutása során olyan nemzetközi nagyvállalatoknál szerzett vezetői tapasztalatot, mint a Shell, ahol közel 19 évig dolgozott különböző stratégiai és üzletfejlesztési területeken. Többek között a közép-kelet-európai régió nem üzemanyag alapú kiskereskedelmi üzletágának vezetőjeként 30%-os bevételnövekedést ért el három év alatt, valamint sikeresen bevezetett új üzletkoncepciókat és élelmiszeripari partnerségeket.
Ezt követően a Shell Fleet Solutions üzletfejlesztési igazgatójaként felelt a kelet-európai, orosz, török és dél-afrikai piacok stratégiájáért és üzletfejlesztéséért. Vezetői szerep a prémium termékek piacán A Shell után Gyúrós Péter a Wellis Magyarország Zrt. nemzetközi értékesítési igazgatójaként irányította Európa legnagyobb masszázsmedence-gyártójának exporttevékenységét. Ebben az időszakban erősítette a cég piaci jelenlétét, új értékesítési csatornákat épített ki és növelte a márka nemzetközi elismertségét.
Később a Kerox Kft. értékesítési igazgatójaként folytatta pályafutását, ahol a vállalat globális piaci pozícióját erősítette, többek között 50%-os növekedést érve el a wax motor üzletágban. Erős akadémiai háttér és vezetői képzések Gyúrós Péter közgazdász diplomáját a Budapesti Corvinus Egyetemen szerezte, tanulmányai során ösztöndíjjal a svédországi Jönköping International Business Schoolban is tanult.
Vezetői készségeit olyan rangos nemzetközi programok keretében fejlesztette tovább, mint a Cornell University és a Kellogg School of Management executive képzései. Stratégiai célok az ORLEN Hungary-nél Az ORLEN Hungary Retail Operations igazgatójaként Gyúrós Péter feladata a vállalat kiskereskedelmi stratégiájának erősítése, az üzemeltetési hatékonyság növelése és az ügyfélélmény további fejlesztése lesz.
Kapcsolódó cikkeink
Már közel félmilliárdot spóroltunk tankolás közben
Több mint 175 000 felhasználó adatai alapján közel félmilliárd forintot…
Tovább olvasom >Vladimír Dočekal az ORLEN HUNGARY ügyvezető igazgatója lett
Vladimír Dočekal veszi át az ORLEN HUNGARY vezetését, miután sikeresen…
Tovább olvasom >További cikkeink
Alkotmányos jog lett a készpénz: minden kereskedőnek biztosítania kell a lehetőséget
Megjelent a Magyar Közlönyben az a jogszabály, amely a készpénzes…
Tovább olvasom >Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >