Új üzemeltetési igazgató az ORLEN Hungary-nél

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 06. 23. 11:45

Gyúrós Péter 2025. március 17-től az ORLEN Hungary Retail Operations igazgatójaként csatlakozott a vállalathoz. Több mint két évtizedes tapasztalatával a kiskereskedelmi és üzemanyagpiacon meghatározó szereplőként erősíti az ORLEN magyarországi működését.

Gyúrós Péter

Nemzetközi tapasztalat és kiemelkedő eredmények Gyúrós Péter pályafutása során olyan nemzetközi nagyvállalatoknál szerzett vezetői tapasztalatot, mint a Shell, ahol közel 19 évig dolgozott különböző stratégiai és üzletfejlesztési területeken. Többek között a közép-kelet-európai régió nem üzemanyag alapú kiskereskedelmi üzletágának vezetőjeként 30%-os bevételnövekedést ért el három év alatt, valamint sikeresen bevezetett új üzletkoncepciókat és élelmiszeripari partnerségeket.

Ezt követően a Shell Fleet Solutions üzletfejlesztési igazgatójaként felelt a kelet-európai, orosz, török és dél-afrikai piacok stratégiájáért és üzletfejlesztéséért. Vezetői szerep a prémium termékek piacán A Shell után Gyúrós Péter a Wellis Magyarország Zrt. nemzetközi értékesítési igazgatójaként irányította Európa legnagyobb masszázsmedence-gyártójának exporttevékenységét. Ebben az időszakban erősítette a cég piaci jelenlétét, új értékesítési csatornákat épített ki és növelte a márka nemzetközi elismertségét.

Később a Kerox Kft. értékesítési igazgatójaként folytatta pályafutását, ahol a vállalat globális piaci pozícióját erősítette, többek között 50%-os növekedést érve el a wax motor üzletágban. Erős akadémiai háttér és vezetői képzések Gyúrós Péter közgazdász diplomáját a Budapesti Corvinus Egyetemen szerezte, tanulmányai során ösztöndíjjal a svédországi Jönköping International Business Schoolban is tanult.

Vezetői készségeit olyan rangos nemzetközi programok keretében fejlesztette tovább, mint a Cornell University és a Kellogg School of Management executive képzései. Stratégiai célok az ORLEN Hungary-nél Az ORLEN Hungary Retail Operations igazgatójaként Gyúrós Péter feladata a vállalat kiskereskedelmi stratégiájának erősítése, az üzemeltetési hatékonyság növelése és az ügyfélélmény további fejlesztése lesz.

Kapcsolódó cikkeink