Új üveggel domborít a Rézangyal
A Rézangyal pálinkái 2006-ban kerültek Magyarország bárpultjaira. A márka mostanra hazánk egyik legismertebb pálinkája lett. Az egymilliomodik eladott üveget új dizájnnal köszönti a Rézangyal.
A pálinkapiac egyik legjelentősebb képviselője a Rézangyal hazánkban elsőként alkalmazta a blendeléses eljárást, amelynek során a legjobb pálinkafőzdék azonos gyümölcsből készült pálinkáit házasítja. A blendelés során a pálinkák értékei összeadódnak, a végeredmény pedig évről-évre egy egységesen kiváló minőségű ital.
A Rézangyal az egymilliomodik eladott palack után új köntösbe bújtatja a minőségi tételek házasításával született párlatait. Az új üvegen tapinthatóvá válik a Rézangyal felirat és a pálinka emblematikus angyalkája is kidomborodik. Az új palackokhoz új szlogen is párosul. Az 1 000 001. pálinkát „Minőség kidomborítva” jelszóval indítják útjára a hazai ital szakértői.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >