Új utakon a marketing
Új korszakba lépett a nagyvállalatok marketing-aktivitása: a hangsúly az ügyfélszerzés felől az ügyfélmegtartás, az ügyfélközpontú szemlélet, a márka jó hírnevének terjesztése felé, a hagyományostól a digitálisra tolódik – derül ki az IBM és a CMO Club közös felméréséből.
A felmérés szerint a CMO-k egyre nagyobb költségkeretek felett diszponálnak, és az összeg egyre nagyobb részét költik el az ügyfél és fogyasztó marketingfolyamatban megtett útja (customer journey) egészének lefedésére, a különböző önálló csatornákra pedig mind kevesebb forrás jut.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hogyan kerülhetőek el az online vásárlás bosszúságai?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Eljött a céges karácsonyok ideje: pénzkidobás vagy jó buli?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az ár kevés, promó és re(in)nováció viszi fel a gépet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
