Új ügyvezető igazgató a Danone Kft. élén
Az Egyesült Államokban az „Év marketingese” díjjal kitüntetett Andreas Ostermayr február 11-től csatlakozott a magyar vállalathoz.
A német származású
szakember 1996-ban szerezte diplomáját az Augsburgi
Közgazdaságtudományi Egyetemen Németországban,
majd ezt követően szakmai pályafutása az
Unilevernél indult, ahol kezdetben junior márkamenedzserként,
majd később marketing menedzserként, végül
2001-ben az Unilever Bestfoods üzletcsoportjának
menedzserévé léptették elő.
Andreas 2002-ben csatlakozott a Danone
németországi vállalatához marketing
igazgatóként. Három éves sikerekben
gazdag munkáját követően rangelső marketing
alelnöki kinevezést kapott az Egyesült Államokban
működő Dannon-hoz.
A Dannon-nál kiemelkedő sikert
ért el az „magas minőségű egészség”
(High Health) üzleti modell kialakításában.
Nevéhez fűződik az Actimel és az Activia márkák
amerikai piacra történő bevezetése.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >