Új ügyvezető igazgató a Danone Kft. élén
Az Egyesült Államokban az „Év marketingese” díjjal kitüntetett Andreas Ostermayr február 11-től csatlakozott a magyar vállalathoz.
A német származású
szakember 1996-ban szerezte diplomáját az Augsburgi
Közgazdaságtudományi Egyetemen Németországban,
majd ezt követően szakmai pályafutása az
Unilevernél indult, ahol kezdetben junior márkamenedzserként,
majd később marketing menedzserként, végül
2001-ben az Unilever Bestfoods üzletcsoportjának
menedzserévé léptették elő.
Andreas 2002-ben csatlakozott a Danone
németországi vállalatához marketing
igazgatóként. Három éves sikerekben
gazdag munkáját követően rangelső marketing
alelnöki kinevezést kapott az Egyesült Államokban
működő Dannon-hoz.
A Dannon-nál kiemelkedő sikert
ért el az „magas minőségű egészség”
(High Health) üzleti modell kialakításában.
Nevéhez fűződik az Actimel és az Activia márkák
amerikai piacra történő bevezetése.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >