Új ügyvezető igazgató a Danone Kft. élén
Az Egyesült Államokban az „Év marketingese” díjjal kitüntetett Andreas Ostermayr február 11-től csatlakozott a magyar vállalathoz.
A német származású
szakember 1996-ban szerezte diplomáját az Augsburgi
Közgazdaságtudományi Egyetemen Németországban,
majd ezt követően szakmai pályafutása az
Unilevernél indult, ahol kezdetben junior márkamenedzserként,
majd később marketing menedzserként, végül
2001-ben az Unilever Bestfoods üzletcsoportjának
menedzserévé léptették elő.
Andreas 2002-ben csatlakozott a Danone
németországi vállalatához marketing
igazgatóként. Három éves sikerekben
gazdag munkáját követően rangelső marketing
alelnöki kinevezést kapott az Egyesült Államokban
működő Dannon-hoz.
A Dannon-nál kiemelkedő sikert
ért el az „magas minőségű egészség”
(High Health) üzleti modell kialakításában.
Nevéhez fűződik az Actimel és az Activia márkák
amerikai piacra történő bevezetése.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ennyit érnek valójában a nyugdíjas élelmiszer-utalványok – boltlánconként más kedvezmény jár
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Z generációs TikTok sitcommal ünnepli a baráti karácsonyokat a hazai McDonald’s
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A JYSK üzletei idén is zárva tartanak december 24-én
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
