Új ügyvezető igazgató a Danone Kft. élén
Az Egyesült Államokban az „Év marketingese” díjjal kitüntetett Andreas Ostermayr február 11-től csatlakozott a magyar vállalathoz.
A német származású
szakember 1996-ban szerezte diplomáját az Augsburgi
Közgazdaságtudományi Egyetemen Németországban,
majd ezt követően szakmai pályafutása az
Unilevernél indult, ahol kezdetben junior márkamenedzserként,
majd később marketing menedzserként, végül
2001-ben az Unilever Bestfoods üzletcsoportjának
menedzserévé léptették elő.
Andreas 2002-ben csatlakozott a Danone
németországi vállalatához marketing
igazgatóként. Három éves sikerekben
gazdag munkáját követően rangelső marketing
alelnöki kinevezést kapott az Egyesült Államokban
működő Dannon-hoz.
A Dannon-nál kiemelkedő sikert
ért el az „magas minőségű egészség”
(High Health) üzleti modell kialakításában.
Nevéhez fűződik az Actimel és az Activia márkák
amerikai piacra történő bevezetése.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyedi koncepcióval nyílt Mango üzlet az Allee-ban
Új helyszínen, friss belső dizájnnal nyitotta meg újra üzletét a…
Tovább olvasom >Több mint 4000 drogériatermékre kínál 30%-os kedvezményt a Tesco
Június 5-től több mint 4000 szépségápolási, vegyi- és papírárutermék kapható…
Tovább olvasom >Történelmi zuhanás: összeomlott a Wizz Air árfolyama a gyenge gyorsjelentés után
Drámai árfolyameséssel reagált a piac a Wizz Air legfrissebb gyorsjelentésére:…
Tovább olvasom >