Új ügyvezető a The Coca-Cola Company magyarországi leányvállalatánál
A Coca-Cola Company bejelentette, hogy a tavasszal megkezdett átalakulása és a tehetségekbe való folyamatos befektetése következő lépéseként szeptember 1-től Sonia Dimoglit nevezik ki a Coca-Cola Magyarország (Coca-Cola Szolgáltató Kft.) ügyvezetőjének.
Sonia a Coca-Cola Hellenictől csatlakozik a vállalathoz, ahol az elmúlt három évben Görögországért és Ciprusért felelős regionális marketingigazgatóként dolgozott. Pályája során széleskörű tapasztalatokra tett szert a vállalatirányítás, a kereskedelem és a marketing területén, több fogyasztói márkánál és FMCG-gyártónál töltött be vezetői pozíciókat Európa számos országában, így Görögországban, Hollandiában és Bulgáriában. Sonia tapasztalatával és vezetői készségeivel tovább erősíti majd a vállalat magyar leányvállalatának teljesítményét és még inkább megszilárdítja a vállalati kultúrát.
Kerekes Péter, aki 2018. november 1. óta a magyar leányvállalat ügyvezetője, augusztus végével távozik, és más területen folytatja pályáját. Péter feladata volt, hogy levezényelje a Coca-Cola Magyarország átalakulását teljes italportfoliót kínáló vállalattá.
Kapcsolódó cikkeink
Jótékonysági alapítványt hoz létre a Coca-Cola HBC
A Coca-Cola HBC új alapítványt hoz létre, amely a működési…
Tovább olvasom >A WWF és a Coca-Cola alapítványa 2014 óta dolgozik a folyó ökológiai állapotának javításán
Az Élő Duna partnerség 9 projektje immár 13,45 millió köbméter…
Tovább olvasom >Ivóvíz cserebere pont indul Ukrajnába a The Coca-Cola Foundation támogatásával
A Hulladékmentes Tisza programot a Tiszai PET Kupa, az Országos Vízügyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet a prémium élelmiszerek piacán: a Chef Market megvásárolta a Culinaris nagy- és kiskereskedelmi üzletágát
Jelentős átalakulás zajlik a prémium élelmiszerek hazai piacán: a Chef…
Tovább olvasom >Visit Hungary: még jelentkezhetnek a települések az ország egyik legnépszerűbb környezetszépítő versenyére
Május 30-ig még nevezhetnek a települések Magyarország egyik legsikeresebb és…
Tovább olvasom >Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >