Új ügyvezető a magyar Beiersdorfnál
A Beiersdorf magyarországi leányvállalatánál 2011 júliusától Thomas Lichtblau váltja Gerhard J. Hierathot a cég ügyvezetői székében, Bartha Ferenc marketing igazgató pedig marketing és kereskedelmi vezetőként folytatja munkáját a Beiersdorfnál.
Gerhard J. Hierath közel 40 év Beiersdorfnál eltöltött év után nyugdíjba vonul. A szakember 1972-ben kezdett a NIVEA és az Eucerin termékek gyártójánál dolgozni, majd 1991-ben ő alapította Magyarországon a Beiersdorf Kft.-t, melyet ügyvezető igazgatóként vezetett. Nevéhez fűződik a Magyar Márkaszövetség megalapítása is.
Gerhard J. Hierathot Thomas Lichtblau követi az ügyvezető igazgatói pozícióban. A 39 éves osztrák szakember a bécsi egyetemen közgazdasági és üzleti szakon végezte tanulmányait. Pályájának kezdetén a Mautner Markhof A. G. élelmiszeripari vállalatnál töltött el éveket, ahol hazai és nemzetközi márka menedzsmenttel foglalkozott. Ezt követően 2001-ben került a Beiersdorfhoz, ahol Key Account Managerként, majd a közép-kelet európai régióért felelős kereskedelmi koordinátorként tevékenykedett. 2007-től kereskedelmi igazgatóként folytatta pályáját, ahol a kereskedelmi marketing osztályért, a kategória-menedzsmentért, a Key Account menedzsmentért és a területi képviselői csapatért felelt Ausztriában és a közép-kelet európai régióban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >