Új ügyvezető a Kraft Foods Hungária és a Győri Keksz élén
Iryna Shandarivska vette át a Kraft Foods magyar leányvállalatainak irányítását. Az ukrán szakember karrierje hazájában indult, az utóbbi másfél évben azonban már a balti régiót irányította. Ő az első hölgy a hazai Kraft élén.
2012 októberétől Iryna Shandarivska tölti be a Kraft Foods Hungária Kft. és a Győri Keksz Kft. ügyvezető igazgatói pozícióit. A hazai Kraft új első embere a nemzetközi vállalaton belülről, a balti régió ügyvezetői posztjáról érkezik, és Novák Zoltánt váltja, aki 2012 júliusától vette át a Kraft Foods Polska irányítását.
Iryna Shandarivska 2005-ben csatlakozott a Kraft Foods-hoz Ukrajnában. Ott először a kávé kategóriáért volt felelős, majd a csokoládé kategória menedzselését vette át. 2008 januárjában marketingigazgatóvá nevezték ki. Az e tisztségében elért legjelentősebb eredménye, hogy 2008-ban az ukrán üzleti egység érte el a legnagyobb növekedést az egész Kraft csoporton belül. 2009-ben pedig azért kapott elismerést az ukrán leányvállalat, mert minden kategóriában jelentős piacrész növekedést tudott elérni. A szakember 2011 februárjától a balti régió ügyvezető igazgatói pozícióját töltötte be. Célul tűzte ki, hogy dinamikus növekedési pályára állítsa valamennyi balti országot. Irányítása alatt ez meg is valósult: az északi országok mindegyike kétszámjegyű növekedést ért el.
„Elsődleges célom, hogy a magyar Kraft megerősítse piacvezető pozícióit a csokoládé, keksz és cukorka kategóriákban. Mindemellett különös hangsúlyt szeretnék fordítani dolgozóink elégedettségére és motivációjára. Szeretném felelős munkaadóként pozícionálni a Kraft Foods hazai leányvállalatait; olyan munkahelyekként, ahol dolgozni igazi öröm” – nyilatkozta Iryna Shandarivska.
Az új vezető MBA végzettségét a kijevi International Institute of Management hallgatójaként szerezte. Férjével és kislányával költözött Budapestre.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >Az Alibaba 50 milliárd eurót fektet mesterséges intelligenciába és felhőtechnológiába
Az Alibaba kínai technológiai óriáscég jelentős beruházást jelentett be a…
Tovább olvasom >