Új ügynökség felel a Sport szelet online kommunikációjáért
A Kraft Foods Sport szelet márkájára kiírt meghívásos online tenderén öt ügynökség közül a HPS digitális divízióját választotta hosszú távú online stratégiai partnerének.
A Milka, JóReggelt és TUC márka mellett – amelyeken 2011 második felétől dolgozik a HPS Interactive – a Sport szelet teljes online kommunikációjáért felelős az ügynökség 2012 januárjától.
A médiatervezéshez kapcsolódó feladatokban, a HPS Interactive-ot a tender során ismételten a PM Digital segítette, így a megnyert márkán is stratégiai partnerként működik tovább a két cég – írja az mmonline.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >