Új ügynökség felel a Sport szelet online kommunikációjáért
A Kraft Foods Sport szelet márkájára kiírt meghívásos online tenderén öt ügynökség közül a HPS digitális divízióját választotta hosszú távú online stratégiai partnerének.
A Milka, JóReggelt és TUC márka mellett – amelyeken 2011 második felétől dolgozik a HPS Interactive – a Sport szelet teljes online kommunikációjáért felelős az ügynökség 2012 januárjától.
A médiatervezéshez kapcsolódó feladatokban, a HPS Interactive-ot a tender során ismételten a PM Digital segítette, így a megnyert márkán is stratégiai partnerként működik tovább a két cég – írja az mmonline.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >