Új ügynökség felel a Sport szelet online kommunikációjáért
A Kraft Foods Sport szelet márkájára kiírt meghívásos online tenderén öt ügynökség közül a HPS digitális divízióját választotta hosszú távú online stratégiai partnerének.
A Milka, JóReggelt és TUC márka mellett – amelyeken 2011 második felétől dolgozik a HPS Interactive – a Sport szelet teljes online kommunikációjáért felelős az ügynökség 2012 januárjától.
A médiatervezéshez kapcsolódó feladatokban, a HPS Interactive-ot a tender során ismételten a PM Digital segítette, így a megnyert márkán is stratégiai partnerként működik tovább a két cég – írja az mmonline.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Az Alibaba 50 milliárd eurót fektet mesterséges intelligenciába és felhőtechnológiába
Az Alibaba kínai technológiai óriáscég jelentős beruházást jelentett be a…
Tovább olvasom >A cégek közel fele emeli a cafeteria összegét a fizikai dolgozók körében idén
2025-ben jelentős változások történtek a béren kívüli juttatások terén Magyarországon:…
Tovább olvasom >