Új tulajdonoshoz került a Food Express márkanév
A működés racionalizálása után a United Food ősszel újabb termékek és márkanevek piacra dobását, valamint a vidéki pozíciók megerősítését tervezi.
Az alig egy hónapja létrehozott
United Food Kft. a Food Express márkanévvel az
étel-házhozszállítási piac egyik
legnagyobb, 40 százalékos részesedésű
szereplőjévé vált. Az új céghez
tartozik a Total Food és az E-food márkanév is.
A szinergiáknak köszönhetően a United Foods erre az
évre 20-25 százalékos forgalomnövekedést
tervez, de ha az új termék és a fejlesztések
sikeresek lesznek, nem zárják ki a 40-50 százalékos
bővülést sem.
A megszűnő Food Express Kft. korábbi
vezetője, Zsidek László alkalmi tanácsadóként
segíti az új társaság munkáját.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
NGM: szárnyal a turizmus, novemberben 17 százalékkal bővült a vendégforgalom
Újabb csúcsokat döntött a hazai turizmus 2024 novemberében: a vendégek…
Tovább olvasom >Szallas.hu: szilveszterkor Eger, Szeged és Pécs a legkeresettebb a belföldi utazók körében
Szilveszterkor a belföldi utazók körében Eger, Szeged és Pécs a…
Tovább olvasom >A Samsung AI Hybrid Cooling technológiával rendelkező hűtőszekrényeket mutat be a CES 2025 kiállításon
A Samsung a CES® 2025 kiállításon mutatja be legújabb, AI…
Tovább olvasom >