Új tradicionális fogások és forró italok az OMV-nél
Az OMV Gourmet Selection kínálata megújul az ünnepi időszakra. A menüsort ezúttal is Palágyi Eszter, a Szigliget Várudvar Étterem Executive séfje készítette el. A társaság 67 töltőállomásán megkóstolható különlegességek közös jellemzője, hogy a karácsonyi időszakhoz kapcsolódó hazai fogások – köztük székelykáposzta és halászlé – inspirálták Esztert.
Az ünnepi ételek könnyen fogyasztható formában való újragondolása a Székelykáposztás vekni töltött hústekerccsel: itt egy burgonyás szendvicsalap fogja közre a körözöttet és a házias székelykáposztát, amit székely töltött csavarthús és rukkola gazdagít. A karácsonyi hangulatot idézi fel az Ízes halászlé szendvics, melynél 3 szelet füstölt hal, halászlé krémsajttal, valamint halpogácsa kerül a light ciabattába, az ízeket pedig lilahagyma és madársaláta teszi teljessé.
A szendvicsek mellett két izgalmas salátával találkozhatunk még: a klasszikus karácsonyi receptet megújító Aszaltszilvával töltött pulyka salátaágyon és a vegetáriánus Őrségi sütőtök saláta friss tehénsajttal. Édességként pedig Mákos bejgli vaníliakrémmel és Gundel palacsinta pohárdesszertek közül választhatnak a fogyasztók.
Az úton lévők nem csak a tartalmas, egészséges és finom ételeket igénylik, hanem a frissítő forró italokat is. A 2019-es, koronavírus előtti időszakot idézi a frissen főzött kávé iránti kereslet az OMV Hungária töltőállomásain – derül ki a vállalat értékesítési számaiból. A tendencia ráadásul nem átmeneti, a forgalom augusztusban, szeptemberben és októberben is egyaránt elérte, esetenként meghaladta a két évvel ezelőtti szintet. Az elmúlt évvel összevetve pedig kifejezetten robbanásszerű, 24-34 százalék közötti a fejlődés.
„Bár a külföldről érkező idegenforgalom még mindig messze elmarad a korábbi évektől, mégis örömmel tapasztaljuk, hogy az autópályás töltőállmások VIVA kávézói is elérték a korábbi értékesítési szintjüket, hiszen az emberek megállnak feltöltődni, pihenni a töltőállomásokon, leülnek elfogyasztani egy finom kávét, egyéb különlegességet. Az pedig kifejezetten kedvező, hogy ez nem csak a nyaralások miatt megnövekedett utazásokhoz köthető, hiszen az őszi hónapokban sem mérséklődött a kereslet. Éppen erre reagálva igyekszünk igazi ínyencségeket kínálni az úton lévők számára”
– mondta Kováts Botond, az OMV Hungária marketing menedzsere.
A kereslet bővülése egyébként nem csak a kávé, hanem a teljes melegital forgalomban is érezhető, ott ugyanis a teljes hálózatot illetően mintegy 30 százalékos növekedés tapasztalható. A forgalom bővülése ezen belül különösen az autópálya menti utakon szembetűnő, amelyeken átlagosan csaknem 60 százalékos előrelépés volt. Így egyes termékek esetében a kereslet már felülmúlta a 2019-ben tapasztaltakat.
Kapcsolódó cikkeink
Az OMV kiskereskedelmi hálózatának arculata új megjelenést kap Közép-Kelet-Európában
Az OMV egy újabb lépést tett a cég átalakulásának útján:…
Tovább olvasom >A magyarországi OMV VIVA töltőállomások új prémium szendvicskínálattal várják a vásárlókat
Tavasszal szinte minden elemében megújul az OMV VIVA gasztronómiai kínálata:…
Tovább olvasom >Nincs kihívója az eszpresszónak
Az OMV Hungária magyarországi hálózatában gyűjtött adatok alapján 2024-ben a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >