Új Tomi limitált kiadású mosógél: luxus elérhető áron
A Henkel rendkívül népszerű Tomi mosószercsaládja két, limitált kiadású mosógéllel bővült: Tomi Orchidea & Ametiszt, illetve Tomi Lótusz & Zafír. Az új termékek egy kis megfizethető luxust visznek a frissen mosott textíliák illatába.
A két különleges, limitált kiadású mosógél garantáltan
mindenkit jobb kedvre derít. A bennük rejlő illatkompozíciókat a piacvezető
prémium kategóriás mosószerek, valamint a természet értékes drágakövei
inspirálták.
A Tomi Lótusz & Zafír merész virágillatában az egzotikus
lótuszvirág rejtélyessége, a citrusfélék zamata és a cédrus érzékisége
ötvöződik. A lótuszvirág varázslatos illata és a zafír ragyogó kéksége által
inspirált új Tomi mosógél a megfizethető luxus tökéletes példája.
A Tomi Orchidea & Ametiszt, melyet a hozzáértők által
világszerte keresett, luxus-érzetet keltő lila ametiszt ihletett, az értékes,
törékeny Orchideaeák elegáns illatát kínálja. Az egyedülálló illat alapja a
jelenleg rendkívül divatos finom, klasszikus illat, mely némi friss árnyalattal
kiegészülve csodás frissességet és maximális tisztaság érzését árasztja
magából, és garantáltan elűzi a rosszkedvet.
A két frissítően új, korlátozott kiadású Tomi gél az
Egyesült Államokat és Nyugat-Európát meghódító mosógél-trendbe is beleillik. A
mosógél a jövő mosószere, népszerűsége egyre nő, mivel a vásárlók felismerik,
hogy kiváló a mosóhatása csakúgy mint az ár/érték aránya. A Tomi mosógélek
elismerten piacvezető termékek a kedvező árú mosógélek szegmensében.
A limitált kiadású Lótusz & Zafír, valamint az Orchidea
& Ametiszt Tomi mosógélek 2010. júliustól korlátozott ideig kaphatók. A
látványos flakonok egy csipetnyi csillogó luxus érzetével dobják fel a mosást.
Az 1,5 literes flakon tartalma 20, a 3 literesé 40 mosáshoz
elegendő. A Tomi mosógélek a csúszásmentes fogantyúnak köszönhetően könnyen
használhatók. A drágakövek, a gyönyörű Orchideaeák és a lótuszvirágok képével
díszített, látványos csomagolás tükrözi azt az elérhető luxust, amit a termék
nyújt. Mindez együttesen biztosan jókedvre hangol anélkül, hogy megterhelné a
családi költségvetést.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >