Új tisztségviselők az MMSz-nél
A Magyar Marketing Szövetség június elején tartotta meg az alakuló elnökségi ülését, melynek egyik legfontosabb feladata az alelnökök megválasztása volt.
A Szövetség szervezeti működésének változása miatt, a Szövetség alelnökét nem a Közgyűlés, hanem az Elnök javaslatára maga az Elnökség választja ki a soraiból. Két általános alelnök, illetve egy ügyvezető alelnök került megválasztásra. A két általános alelnök közül egy az oktatói, egy a gyakorlati vállalati szektorból került ki. Az oktatói, kutatói vonalat név szerint Dr. Piskóti István, a Miskolci Egyetem Marketing Intézetének igazgatója, a gyakorlatit pedig Sütő Ágnes, a Magyar Bankszövetség kommunikációs és marketing vezetője képviseli. Az ügyvezető alelnök szerepét – folytatva a korábbi évek gyakorlatát – Tonk Emil, az Üzleti Akadémia vezetője tölti be.
Dr. Piskóti István Sütő Ágnes Tonk Emil
Mindhárom jelöltet az elnökség egyhangúlag választotta meg.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megszólalt az OKSZ az árrésstop meghosszabbításával kapcsolatban
Orbán Viktor bejelentette az árrésstop meghosszabbítását. Az Országos Kereskedelmi Szövetség…
Tovább olvasom >KSH: az egy évvel korábbihoz képest 8,0 százalékkal visszaesett a beruházások teljesítménye
A beruházások volumene 2025 II. negyedévében a nyers adatok szerint…
Tovább olvasom >Megújult a K&H gyermekbarát irodája
A nyári szünet a gyerekeknek maga a paradicsom, míg a…
Tovább olvasom >