Új tisztségviselők az MMSz-nél
A Magyar Marketing Szövetség június elején tartotta meg az alakuló elnökségi ülését, melynek egyik legfontosabb feladata az alelnökök megválasztása volt.
A Szövetség szervezeti működésének változása miatt, a Szövetség alelnökét nem a Közgyűlés, hanem az Elnök javaslatára maga az Elnökség választja ki a soraiból. Két általános alelnök, illetve egy ügyvezető alelnök került megválasztásra. A két általános alelnök közül egy az oktatói, egy a gyakorlati vállalati szektorból került ki. Az oktatói, kutatói vonalat név szerint Dr. Piskóti István, a Miskolci Egyetem Marketing Intézetének igazgatója, a gyakorlatit pedig Sütő Ágnes, a Magyar Bankszövetség kommunikációs és marketing vezetője képviseli. Az ügyvezető alelnök szerepét – folytatva a korábbi évek gyakorlatát – Tonk Emil, az Üzleti Akadémia vezetője tölti be.
Dr. Piskóti István Sütő Ágnes Tonk Emil
Mindhárom jelöltet az elnökség egyhangúlag választotta meg.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
EM: tovább folytatódik a visszaváltási rendszer fejlesztése
Az előző év elejétől bevezetett rendszernek köszönhetően 2025 nyarára jelentős…
Tovább olvasom >Lassulás és áremelkedés egyszerre – így alakul a tejpiac nyáron
A tejágazatban egyszerre van jelen a nemzetközi árnövekedés és a…
Tovább olvasom >Újabb probléma hozhat élelmiszer-drágulást
Súlyos következményekkel járhat a latin-amerikai agrárszektorra nézve, ha az Egyesült…
Tovább olvasom >