Új tisztségviselők az MMSz-nél

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 06. 18. 12:00

A Magyar Marketing Szövetség június elején tartotta meg az alakuló elnökségi ülését, melynek egyik legfontosabb feladata az alelnökök megválasztása volt.

A Szövetség szervezeti működésének változása miatt, a Szövetség alelnökét nem a Közgyűlés, hanem az Elnök javaslatára maga az Elnökség választja ki a soraiból. Két általános alelnök, illetve egy ügyvezető alelnök került megválasztásra. A két általános alelnök közül egy az oktatói, egy a gyakorlati vállalati szektorból került ki. Az oktatói, kutatói vonalat név szerint Dr. Piskóti István, a Miskolci Egyetem Marketing Intézetének igazgatója, a gyakorlatit pedig Sütő Ágnes, a Magyar Bankszövetség kommunikációs és marketing vezetője képviseli. Az ügyvezető alelnök szerepét – folytatva a korábbi évek gyakorlatát – Tonk Emil, az Üzleti Akadémia vezetője tölti be.

Dr. Piskóti István                                                   Sütő Ágnes                                            Tonk Emil

Mindhárom jelöltet az elnökség egyhangúlag választotta meg.

Kapcsolódó cikkeink