Új tisztségviselők az MMSz-nél
A Magyar Marketing Szövetség június elején tartotta meg az alakuló elnökségi ülését, melynek egyik legfontosabb feladata az alelnökök megválasztása volt.
A Szövetség szervezeti működésének változása miatt, a Szövetség alelnökét nem a Közgyűlés, hanem az Elnök javaslatára maga az Elnökség választja ki a soraiból. Két általános alelnök, illetve egy ügyvezető alelnök került megválasztásra. A két általános alelnök közül egy az oktatói, egy a gyakorlati vállalati szektorból került ki. Az oktatói, kutatói vonalat név szerint Dr. Piskóti István, a Miskolci Egyetem Marketing Intézetének igazgatója, a gyakorlatit pedig Sütő Ágnes, a Magyar Bankszövetség kommunikációs és marketing vezetője képviseli. Az ügyvezető alelnök szerepét – folytatva a korábbi évek gyakorlatát – Tonk Emil, az Üzleti Akadémia vezetője tölti be.
Dr. Piskóti István Sütő Ágnes Tonk Emil
Mindhárom jelöltet az elnökség egyhangúlag választotta meg.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megugrott a FAO globális élelmiszerár indexe
Az elmúlt 18 hónap legmagasabb értékére ugrott az élelmiszer-alapanyagok globális…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: magasabb növekedési pályára állhat a gazdaság
Magasabb növekedési pályára állhat a magyar gazdaság 2025-től – mondta…
Tovább olvasom >Sok sót tartalmaznak és drágák az új generációs növényi alapú húsok
Míg a növényi alapú húshelyettesítők nagy többsége a hússal szemben…
Tovább olvasom >