Új típusú bormarketing
Elindult a Wines of Hungary – Personally, a magyar bor hivatalos közösségi média oldala
Ez év januárjától a magyar borhoz köthető közösségi marketing feladatokat – szoros együttműködésben az MTÜ-vel – az AMC látja el. Ennek részeként megszületett a hivatalos Facebook és Instagram oldal Wines of Hungary – Personally név alatt. A már elérhető digitális platformok angol, illetve magyar nyelven is promotálják a magyar bort a nagyközönség számára, így átadva annak értékeit, egyedi üzeneteit, általános jellemzőit és sokszínűségét. Továbbá a közös platform az általános borkultúra erősítése mellett beszámol az aktuális hírekről és eseményekről is.
A Magyar Turisztikai Ügynökség a kül- és belpiaci bormarketing kommunikációjának a sikeréhez webes felületén, egy letisztult, modern designnal és képanyaggal rendelkező, a magyar bor legfontosabb jellemzőit és tudnivalóit összegző, https://bor.hu/ oldallal járul hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
MTÜ: kizárólag Budapestet érinti a rövidtávú lakáskiadás szabályozása
Kizárólag Budapestet érinti a rövidtávú lakáskiadás szabályozása – hangsúlyozza a…
Tovább olvasom >VisitHungary: rekordszámokkal ünnepli Magyarország a Turizmus világnapját
Az ENSZ Turisztikai Világszervezetének (UN Tourism) kezdeményezésére a turisztikai ágazat…
Tovább olvasom >A legrangosabb pálinkaverseny
Június végén a Magyar Tudományos Akadémián zajlott a májusban Csopakon…
Tovább olvasom >További cikkeink
Színe és fonákja
Ahogy arra már többször is utaltunk, a cukrászok termékfejlesztési próbálkozásainak…
Tovább olvasom >Megugrik az európaiak utazási kedve: A 2024-es év őszi és téli szezonjának utazási trendjei
Az Európai Utazási Bizottság (ETC) legújabb kutatása szerint jelentős növekedés…
Tovább olvasom >Hello METRO, HelloPay!
Júliustól a METRO kínálatából, valamint a nagykereskedelem értékesítőin keresztül országszerte…
Tovább olvasom >