Új típusú bormarketing
Elindult a Wines of Hungary – Personally, a magyar bor hivatalos közösségi média oldala
Ez év januárjától a magyar borhoz köthető közösségi marketing feladatokat – szoros együttműködésben az MTÜ-vel – az AMC látja el. Ennek részeként megszületett a hivatalos Facebook és Instagram oldal Wines of Hungary – Personally név alatt. A már elérhető digitális platformok angol, illetve magyar nyelven is promotálják a magyar bort a nagyközönség számára, így átadva annak értékeit, egyedi üzeneteit, általános jellemzőit és sokszínűségét. Továbbá a közös platform az általános borkultúra erősítése mellett beszámol az aktuális hírekről és eseményekről is.
A Magyar Turisztikai Ügynökség a kül- és belpiaci bormarketing kommunikációjának a sikeréhez webes felületén, egy letisztult, modern designnal és képanyaggal rendelkező, a magyar bor legfontosabb jellemzőit és tudnivalóit összegző, https://bor.hu/ oldallal járul hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
MTÜ: tovább erősítik a hazai vendéglátás versenyképességét a kormány javaslatai
Tovább erősítik a hazai vendéglátás versenyképességét a kormány javaslatai a…
Tovább olvasom >MTÜ: Tovább erősítik a hazai vendéglátás versenyképességét a kormány javaslatai
A felszolgálási díj maximum mértékét meghatározó, valamint a borravaló adómentességét…
Tovább olvasom >MTÜ-vezérigazgató: sikeres volt a turizmus legmagasabb szintű európai rendezvénye
Budapest közös platformra hozta az európai turizmus kormányzati és piaci…
Tovább olvasom >További cikkeink
A csodálatos mandarin – A nap videója
Yoshihiro Okada „műveit” már ismerik olvasóink: néhány vágást ejt mandarinok héján,…
Tovább olvasom >Mit meg nem tesznek a frissességért! – A nap képe
A skandináv országokban kultusza van a friss élelmiszereknek – íme…
Tovább olvasom >