Új termékkínálattal is segíti a METRO a magyar termékek versenyképességét
Szakmai konferenciát tartottak a magyar termékekről a Vidékfejlesztési Minisztériumban
Többek között erről tartottak előadást május 20-án a Magyar Termék Nonprofit Kft. tavaszi szakmai konferenciáján, ahol a szervezet a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara, a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal, a METRO Kereskedelmi Kft. és a piac további meghatározó szereplőivel közösen a hazai gazdálkodók, termelők illetve a hazai termékek kilátásairól beszéltek a Vidékfejlesztési Minisztériumban rendezett találkozón.
Melyek az elkövetkező időszak fontosabb akciótervei a Magyar Termék Nonprofit Kft-nek; hogyan alakult a Magyar termék rendelet bevezetése, melyek az elmúlt időszak hatósági tapasztalatai; milyen megoldásokat kínál a Biztonságos élelmiszer applikáció; milyen banki ajánlatok érhetőek el a kis- és középvállalkozások számára; és milyen segítséget nyújt a METRO, mint nagykereskedelmi áruházlánc a hazai termelők és beszállítók számára.
Ezek voltak a kiemelt témái a magyar termékek versenyképességét elősegíteni hivatott, a Vidékfejlesztési Minisztériumban május 20-án megrendezett tavaszi szakmai konferenciának, amelyet dr. Fazekas Sándor, vidékfejlesztési miniszter nyitott meg.
A konferenciára a METRO Kereskedelmi Kft., mint a szektor kis- és középvállalkozásainak kiemelt partnere, valamint a hazai beszállítók és termelők támogatója, szintén meghívást kapott. Romain Vincent, a nagykereskedelmi áruházlánc kínálati igazgatója arról beszélt, miként segíti a METRO a magyar termékek versenyképességét, melynek része a vállalat kiemelt hazai beszállítói lánca és az olyan hazai termékeket népszerűsítő márkák névjegyeztetése, mint például Corvinus brand.
„A frissesség és a minőségi követelmények folyamatos magas szinten tartása az egyik legfontosabb feladatunk, és ezt a hazai beszállítókkal közösen igyekszünk megteremteni. Országos hálózatunknak köszönhetően stabil hátteret tudunk biztosítani a hazai termelőknek és beszállítóknak, emellett pedig a minőségi követelmények, szabványok betartásában képviselőink is folyamatosan segítik őket, megalapozva a versenyképességük egyik fontos kritériumát. A magyar termékek népszerűsítése szintén fontos számunkra, mostani együttműködésünk során a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel közösen egy 10.000 példányszámú, a Corvinus márkánkhoz kapcsolódó kiadványban mutatjuk be a kiemelkedő minőségű, magyar termékeinket” – mondta Romain Vincent, a METRO Kereskedelmi Kft. kínálati igazgatója.
Az immár 20 éve Magyarországon működő METRO kereskedelmi Kft. jelentős figyelmet fordít a legjobb minőségű hazai alapanyagok és azok beszállítóinak a felkutatására. Évek óta bevett gyakorlata a nagybani piacok feltérképezése, amelynek köszönhetően számos termelőt tett az évek során hazai és nemzetközi szinten is sikeres beszállítójává.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Női vállalkozók a főszerepben – kiemelt helyet ad a foodora a női étterem-tulajdonosoknak
Egyedi kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók fontosságára…
Tovább olvasom >NKFH: mikrobiológiai nem megfelelőség miatt az Auchan 220 grammos marhahúsos bolognai bébiételt hívott vissza
Mikrobiológiai nem megfelelősége miatt az Auchan Magyarország Kft. visszahívta a…
Tovább olvasom >A Nective saját fejlesztésű rendszerei az ESG-célokat szolgálják
A magyar tulajdonban lévő hardver- és szoftverfejlesztéssel foglalkozó technológiai vállalkozás,…
Tovább olvasom >