Új termékkínálattal is segíti a METRO a magyar termékek versenyképességét
Szakmai konferenciát tartottak a magyar termékekről a Vidékfejlesztési Minisztériumban
Többek között erről tartottak előadást május 20-án a Magyar Termék Nonprofit Kft. tavaszi szakmai konferenciáján, ahol a szervezet a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara, a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal, a METRO Kereskedelmi Kft. és a piac további meghatározó szereplőivel közösen a hazai gazdálkodók, termelők illetve a hazai termékek kilátásairól beszéltek a Vidékfejlesztési Minisztériumban rendezett találkozón.
Melyek az elkövetkező időszak fontosabb akciótervei a Magyar Termék Nonprofit Kft-nek; hogyan alakult a Magyar termék rendelet bevezetése, melyek az elmúlt időszak hatósági tapasztalatai; milyen megoldásokat kínál a Biztonságos élelmiszer applikáció; milyen banki ajánlatok érhetőek el a kis- és középvállalkozások számára; és milyen segítséget nyújt a METRO, mint nagykereskedelmi áruházlánc a hazai termelők és beszállítók számára.
Ezek voltak a kiemelt témái a magyar termékek versenyképességét elősegíteni hivatott, a Vidékfejlesztési Minisztériumban május 20-án megrendezett tavaszi szakmai konferenciának, amelyet dr. Fazekas Sándor, vidékfejlesztési miniszter nyitott meg.
A konferenciára a METRO Kereskedelmi Kft., mint a szektor kis- és középvállalkozásainak kiemelt partnere, valamint a hazai beszállítók és termelők támogatója, szintén meghívást kapott. Romain Vincent, a nagykereskedelmi áruházlánc kínálati igazgatója arról beszélt, miként segíti a METRO a magyar termékek versenyképességét, melynek része a vállalat kiemelt hazai beszállítói lánca és az olyan hazai termékeket népszerűsítő márkák névjegyeztetése, mint például Corvinus brand.
„A frissesség és a minőségi követelmények folyamatos magas szinten tartása az egyik legfontosabb feladatunk, és ezt a hazai beszállítókkal közösen igyekszünk megteremteni. Országos hálózatunknak köszönhetően stabil hátteret tudunk biztosítani a hazai termelőknek és beszállítóknak, emellett pedig a minőségi követelmények, szabványok betartásában képviselőink is folyamatosan segítik őket, megalapozva a versenyképességük egyik fontos kritériumát. A magyar termékek népszerűsítése szintén fontos számunkra, mostani együttműködésünk során a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel közösen egy 10.000 példányszámú, a Corvinus márkánkhoz kapcsolódó kiadványban mutatjuk be a kiemelkedő minőségű, magyar termékeinket” – mondta Romain Vincent, a METRO Kereskedelmi Kft. kínálati igazgatója.
Az immár 20 éve Magyarországon működő METRO kereskedelmi Kft. jelentős figyelmet fordít a legjobb minőségű hazai alapanyagok és azok beszállítóinak a felkutatására. Évek óta bevett gyakorlata a nagybani piacok feltérképezése, amelynek köszönhetően számos termelőt tett az évek során hazai és nemzetközi szinten is sikeres beszállítójává.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >