Új termékkínálattal is segíti a METRO a magyar termékek versenyképességét
Szakmai konferenciát tartottak a magyar termékekről a Vidékfejlesztési Minisztériumban
Többek között erről tartottak előadást május 20-án a Magyar Termék Nonprofit Kft. tavaszi szakmai konferenciáján, ahol a szervezet a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara, a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal, a METRO Kereskedelmi Kft. és a piac további meghatározó szereplőivel közösen a hazai gazdálkodók, termelők illetve a hazai termékek kilátásairól beszéltek a Vidékfejlesztési Minisztériumban rendezett találkozón.
Melyek az elkövetkező időszak fontosabb akciótervei a Magyar Termék Nonprofit Kft-nek; hogyan alakult a Magyar termék rendelet bevezetése, melyek az elmúlt időszak hatósági tapasztalatai; milyen megoldásokat kínál a Biztonságos élelmiszer applikáció; milyen banki ajánlatok érhetőek el a kis- és középvállalkozások számára; és milyen segítséget nyújt a METRO, mint nagykereskedelmi áruházlánc a hazai termelők és beszállítók számára.
Ezek voltak a kiemelt témái a magyar termékek versenyképességét elősegíteni hivatott, a Vidékfejlesztési Minisztériumban május 20-án megrendezett tavaszi szakmai konferenciának, amelyet dr. Fazekas Sándor, vidékfejlesztési miniszter nyitott meg.
A konferenciára a METRO Kereskedelmi Kft., mint a szektor kis- és középvállalkozásainak kiemelt partnere, valamint a hazai beszállítók és termelők támogatója, szintén meghívást kapott. Romain Vincent, a nagykereskedelmi áruházlánc kínálati igazgatója arról beszélt, miként segíti a METRO a magyar termékek versenyképességét, melynek része a vállalat kiemelt hazai beszállítói lánca és az olyan hazai termékeket népszerűsítő márkák névjegyeztetése, mint például Corvinus brand.
„A frissesség és a minőségi követelmények folyamatos magas szinten tartása az egyik legfontosabb feladatunk, és ezt a hazai beszállítókkal közösen igyekszünk megteremteni. Országos hálózatunknak köszönhetően stabil hátteret tudunk biztosítani a hazai termelőknek és beszállítóknak, emellett pedig a minőségi követelmények, szabványok betartásában képviselőink is folyamatosan segítik őket, megalapozva a versenyképességük egyik fontos kritériumát. A magyar termékek népszerűsítése szintén fontos számunkra, mostani együttműködésünk során a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel közösen egy 10.000 példányszámú, a Corvinus márkánkhoz kapcsolódó kiadványban mutatjuk be a kiemelkedő minőségű, magyar termékeinket” – mondta Romain Vincent, a METRO Kereskedelmi Kft. kínálati igazgatója.
Az immár 20 éve Magyarországon működő METRO kereskedelmi Kft. jelentős figyelmet fordít a legjobb minőségű hazai alapanyagok és azok beszállítóinak a felkutatására. Évek óta bevett gyakorlata a nagybani piacok feltérképezése, amelynek köszönhetően számos termelőt tett az évek során hazai és nemzetközi szinten is sikeres beszállítójává.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >