Új termékkel bővült Lilu BODY+ME termékcsaládja a Rossmannban
2024. március 25-én 15-18 óra között egy közönségtalálkozó során a látogatók személyesen is beszélgethetnek a márka megálmodójával, valamint bőrápolási tippeket és termékmintát is kaphatnak. A brand legújabb terméke megtalálható a Rossmann üzleteiben országszerte, illetve az Online Drogéria kínálatában egyaránt elérhető.
A BODY+ME Oil To Milk tusoló olaj igazi jolly joker lehet bárki testápolási rutinjában, de azok számára kifejezetten ajánlott termék, akik száraz, irritált, esetleg viszkető bőrrel küzdenek, vagy extra puhaságra vágynak. A termék fő hatóanyagai között megtalálható az értékes zsírsavakat tartalmazó édesmandula olaj, az erőteljes hidratáló és gyulladáscsökkentő chiamag olaj, a bőrnyugtató és puhító marula olaj, valamint a bőrkondicionáló és antioxidáns hatású zabolaj. Használata után megszűnik a feszülő bőrérzet, csökken az irritáció, enyhül az esetleges kipirosodás, a bőr megnyugszik és hidratált lesz.
A tusoló olaj vízzel keveredve a bőrön selymes, tejes textúrájúvá alakul, táplálja és erősíti a bőr védőrétegét és rendkívül gyengéden tisztít. Emellett illatanyag- és színezésmentes, továbbá nem komedogén, azaz nem tömíti el a bőr pórusait, így a mitesszerekre és pattanásokra hajlamos bőrűek is gond nélkül használhatják.
„A tudatos bőrápolásba a tudatos testápolás is beletartozik: a BODY+ME termékcsaládot pedig kifejezetten ennek szellemében fejlesztettük ki. Az Oil To Milk tusoló olaj bármelyik BODY+ME termékkel kombinálható, de különösen jól működik a Bőrnyugtató duóval: az együttes használattól pedig extrán puha, feltöltött és hidratált bőrt kapunk.”
– emelte ki Lilu, a BODY+ME márka alapító-tulajdonosa.
A márka szortimentjében elérhető body treatmentek és body cleanserek a jelenleg ismert leghatékonyabb összetevőkkel segítenek kezelni többek között a bőrszárazságot, a testen megjelenő pattanásokat, a bőrfakóságot, irritációt, illetve az öregedés látható jeleit. A termékcsalád különlegessége, hogy a termékek külön-külön, de egymással többféleképpen kombinálva is használhatók a különféle bőrproblémákat megcélozva, így teljes, kétlépéses testápolási rutin állítható össze belőlük, amivel egyedülállónak számítanak a piacon.
A termékcsalád elérhető az ország összes Rossmann üzletében, valamint a drogéria online kínálatában egyaránt.
Kapcsolódó cikkeink
GLAMOUR Valentin-napok a ROSSMANN-ban
Február 10-16. között először kerül sor a GLAMOUR Valentin-napok powered…
Tovább olvasom >Népszerűek a szupermarket-tartalmak a TikTokon
A TikTok rövid, szórakoztató videói egyre népszerűbb marketingeszközzé válnak az…
Tovább olvasom >Felvásárolja a L’Oréal a koreai Dr.G bőrápolási márkát
Megállapodást írt alá a L’Oréal Groupe a Gowoonsesang Cosmetics Co.,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tizenkilenc havi mélyponton a GKI konjunktúra indexe
Az idei év első hónapjában folytatódott az enyhén negatív trend:…
Tovább olvasom >Megvan az itthoni vendéglátóipari költés lélektani határa
Többek között ez is kiderül abból a reprezentatív kutatásból, amely…
Tovább olvasom >Újratervezésben élik mindennapjaikat a vezérigazgatók
A világ vezérigazgatóinak közel 60%-a arra számít a következő 12…
Tovább olvasom >